Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu Biologije (CROSBI ID 406353)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hodak, Jelena Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu Biologije / Merdić, Enrih (mentor); Labak, Irena (neposredni voditelj). Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, . 2016

Podaci o odgovornosti

Hodak, Jelena

Merdić, Enrih

Labak, Irena

hrvatski

Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu Biologije

U svrhu ispitivanja uspješnosti usvajanja nastavnog sadržaja iz biologije suradničkim učenjem provedeno je istraživanje tijekom školske godine 2014./2015. U njemu su sudjelovali učenici III. gimnazije u Osijeku. Istraživanje se sastojalo od provedbe inicijalne provjere znanja, prikupljanje prosječnih ocjena iz biologije, utvrđivanja stila učenja prema VARK upitniku, obrade nastavne teme i završne provjere znanja. Učenici su obrađivali nastavni sadržaj suradničkim oblikom učenja. U grupe su bili podijeljeni s obzirom na stil učenja. U homogenim skupinama učenici su učili nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja za razliku od onih u heterogenim skupinama kojima metode učenja nisu bile prilagođene stilu učenja. Analizom inicijalne i završne provjere znanja utvrđeno je da učenici primjenom suradničkog učenja u nastavi biologije postižu značajno bolje rezultate. Također je utvrđeno da učenici koji uče nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja postižu bolji uspjeh.

suradničko učenje; stilovi učenja; nastavne metode; VARK upitnik

nije evidentirano

engleski

The relationship between cooperative learning and learning styles in students' Biology achievement

nije evidentirano

cooperative learning; learning styles; teaching methods; VARK questionnarie

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

11.01.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano