Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu Biologije (CROSBI ID 406353)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hodak, Jelena
Merdić, Enrih
Labak, Irena
hrvatski
Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu Biologije
U svrhu ispitivanja uspješnosti usvajanja nastavnog sadržaja iz biologije suradničkim učenjem provedeno je istraživanje tijekom školske godine 2014./2015. U njemu su sudjelovali učenici III. gimnazije u Osijeku. Istraživanje se sastojalo od provedbe inicijalne provjere znanja, prikupljanje prosječnih ocjena iz biologije, utvrđivanja stila učenja prema VARK upitniku, obrade nastavne teme i završne provjere znanja. Učenici su obrađivali nastavni sadržaj suradničkim oblikom učenja. U grupe su bili podijeljeni s obzirom na stil učenja. U homogenim skupinama učenici su učili nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja za razliku od onih u heterogenim skupinama kojima metode učenja nisu bile prilagođene stilu učenja. Analizom inicijalne i završne provjere znanja utvrđeno je da učenici primjenom suradničkog učenja u nastavi biologije postižu značajno bolje rezultate. Također je utvrđeno da učenici koji uče nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja postižu bolji uspjeh.
suradničko učenje; stilovi učenja; nastavne metode; VARK upitnik
nije evidentirano
engleski
The relationship between cooperative learning and learning styles in students' Biology achievement
nije evidentirano
cooperative learning; learning styles; teaching methods; VARK questionnarie
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
11.01.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju
Osijek