Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj učećih pojedinaca kao način transformacije akademskih institucija u akademske učeće organizacije (CROSBI ID 56877)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rupčić, Nataša Razvoj učećih pojedinaca kao način transformacije akademskih institucija u akademske učeće organizacije // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Mila ; Nadrljanski, Đorđe (ur.). Split: Redak, 2016. str. 163-176

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Razvoj učećih pojedinaca kao način transformacije akademskih institucija u akademske učeće organizacije

Učeća organizacija je koncept organizacijskog razvoja koji se primjenjuje u organizacijama različitog tipa – od malih poduzeća i multinacionalnih kompanija, do organizacija koje djeluju na neprofitnoj osnovi. To je model koja integrira humanistički pristup radu s poduzetničkom orijentacijom koja ima za cilj razvijati ljudske potencijale, preispitivati i transformirati uvriježene organizacijske pretpostavke te uvoditi nove načine djelovanja na osnovi kontinuiranog procesa učenja na individualnoj, timskoj, organizacijskoj i inter-organizacijskoj razini. Djelovanje učeće organizacije u suštini predstavlja kontinuirani proces transformacije koji podrazumijeva neprestano individualno i kolektivno učenje, jačanje interpretacijskih kapaciteta te implementaciju novih spoznaja prema novim pravcima organizacijskog razvoja. Učeća organizacija stoga predstavlja neprestano stanje svjesno vođenih promjena pod utjecajem procesa učenja. Razvoj suvremenih akademskih institucija također je korisno usmjeravati prema odrednicama ovog koncepta. U radu se analiziraju razvojne mogućnosti akademskih institucija u Republici Hrvatskoj kao učećih organizacija. Pritom se polazi od teze da je akademske institucije moguće transformirati u akademske učeće organizacije razvojem akademskih učećih pojedinaca (tzv. bottom-up pristup). U radu se prezentira model razvoja akademskih učećih pojedinaca razvijanjem akademskih učećih vještina ili disciplina. Doprinos ovog rada sastoji se stoga u prijedlogu koncepcijskog modela pogodnog za primjenu u akademskom okruženju, ali i za provođenje daljnjih empirijskih istraživanja na predloženoj osnovi.

Učeća organizacija, akademske institucije, model razvoja akademskih učećih pojedinaca

nije evidentirano

engleski

Development of learning individuals as a means of transforming academic institutions into academic learning organizations

nije evidentirano

Learning organization, academic institutions, model of developing academic learning individuals

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-176.

objavljeno

Podaci o knjizi

Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja

Nadrljanski, Mila ; Nadrljanski, Đorđe

Split: Redak

2016.

978-953-336-330-1

Povezanost rada

Ekonomija