Profesionalna etika odgajatelja djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 56866)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Blanuša Trošelj, Danijela
hrvatski
Profesionalna etika odgajatelja djece rane i predškolske dobi
Današnji odgajatelj-profesionalac mora zadovoljiti mnogobrojne zahtjeve društva. Jedan od njih, a koji je i preduvjet za ostvarenje statusa profesionalca, je i postupanje u skladu s profesionalnom etikom. Kako nedostaje istraživanja na tom području, cilj ovog rada bio je utvrditi prepoznaju li odgajatelji neetičke situacije u svojem svakodnevnom radu i svoju ulogu u istima. To je učinjeno provođenjem upitnika među odgajateljima/studentima diplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, a u dvije točke mjerenja, prije odslušanog predavanja, te nakon odslušanog predavanja i rada u radionici o profesionalnoj etici odgajatelja. Upitnik je obuhvaćao skalu procjene učestalosti zapažanja neetičkih postupaka odgajatelja, stručnih suradnika i ravnatelja, te samoprocjenu neetičkog postupanja. Drugi dio upitnika obuhvaćao je pitanja otvorenog tipa, a u kojem su odgajatelji opisivali konkretne situacije i svoje postupke. Utvrđene su statistički značajne razlike u ispitivanju na svim česticama upitnika. Rezultati ukazuju na potrebu educiranja odgajatelja u području profesionalne etike kako bi broj neetičkih postupaka u radu odgajatelja bio smanjem.
etički kodeks, odgajatelj, profesionalna etika
nije evidentirano
engleski
Professional ethics on preschool teachers
nije evidentirano
ethical conduct, preschool teacher, professional ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
162-173.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije hrvatskog učitelja i odgajatelja-izazov za promjene
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5