Pregled bibliografske jedinice broj: 834947
Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse
Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse. Zagreb: Mreža mladih Hrvatske, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 834947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse
(Reconstruction of the civic education in Croatia: concept, institutions and praxis)
Autori
Pažur, Monika ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Buković, Nikola ; Travar, Mirela
Ostali urednici
Pažur, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Mreža mladih Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
140
ISBN
978-953-7805-27-2
Ključne riječi
izvještaj u sjeni ; Ministarstvo znanosti ; obrazovanja i sporta ; Agencija za odgoj i obrazovanje ; demokratska školska kultura
(shadow report ; Ministry of science ; education and sports ; Croatian Education and Teacher Training Agency ; democratic school culture)
Sažetak
Empirijsko istraživanje o provedbi građanskog odgoja i obrazovanje realizirano je u sklopu projekta „Praćenje provedbe građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu“. U ovom se izvještaju prikazuju rezultati desk analize relevantne dokumentacije, kvalitativne analize mišljenja i stavova predstavnika javnog i civilnog sektora te kvantitativne analize mišljenja i stavova učenika i nastavnika iz 40 škola u kojima se tijekom školske godine 2014.-15. građanski odgoj i obrazovanje provodio kao zaseban izborni predmet ili međupredmetno. Na temelju rezultata istraživanja izrađene su preporuke za unaprjeđenje politike i prakse građanskog odgoja i obrazovanja upućene najvažnijim dionicima odgoja i obrazovanja. Projekt je provodila Mreža mladih Hrvatske u suradnji s Istraživačko-obrazovnim centrom za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, uz tehničku potporu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja i financijsku potporu Fondacije za otvoreno društvo (OSF). Cilj projekta bio je ispitati mišljenja i stavove ključnih dionika odgoja i obrazovanja o kontekstu i rezultatima provedbe građanskog odgoja i obrazovanja, kako bi se utvrdilo koji kontekstualni čimbenci olakšavaju, a koji otežavaju uvođenje građanskog odgoja u škole i njegovu kvalitetnu provedbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb