Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu« (CROSBI ID 639414)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Gosić, Nada Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu« // Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara Opatija, Hrvatska, 28.04.2016-28.04.2016

Podaci o odgovornosti

Gosić, Nada

hrvatski

Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu«

Pozadina istraživanja. Posebni izazov zdravstvenim profesijama predstavlja činjenica da se na fakultetima zdravstvenih studija obrazuju zdravstvene profesije koje se u svom praktičnom radu suočavaju s različitim etičkim pitanjima. Nastavnicima, suradnicima i strukovnim organizacijama pruža se mogućnost da - analizom stavova o korisnosti aktualnih programa etičke i bioetičke edukacije - predlože program edukacije koji će osigurati uspjeh u rješavanju bioetičkih dilema s kojima se, u svakodnevnoj praksi, suočavaju zdravstvene profesije. Svrha istraživanja: 1. istražiti teorijske i praktične mogućnosti uvođenja i realizacije interdisciplinarne nastave i koncepta integriranog nastavnog programa iz područja društveno-humanističkih znanosti na fakultetima zdravstvenih studija – zdravstvenim veleučilištima u Hrvatskoj i 2. sagledati mogućnosti harmonizacije bioetičkih nastavnih programa s istoimenim fakultetima u susjednim zemljama. Iz navedene svrhe istraživanja proistječu sljedeći izvedbeni ciljevi istraživanja ; a) koncepcija i unapređenje kurikuluma (nastavnih programa) utemeljena i usmjerena na interdisciplinarnost, problemsko poučavanje i osposobljavanje studenata za rješavanje etičkih problema i razvijanje kritičkog mišljenja o suvremenim problemima biomedicine i zdravstva ; b) promocija dobre prakse na sveučilišnoj edukacijskoj razini i osmišljavanje znanstvenih i stručnih projekata za uvođenje i realizaciju programa integriranog poučavanja studenata fakulteta zdravstvenih studija. Metode istraživanja. Uređenost postojećeg sustava etičkog obrazovanja zdravstvenih profesija testirana je analizom sadržaja kurikuluma prema kojima se to obrazovanje planira, organizira i realizira i analizom sadržaja etičkih i pravnih dokumenta komora zdravstvenih profesija. Očekivani rezultati. Istraživanje treba rezultirati koncepcijom interdisciplinarnog i integriranog bioetičkog nastavnog programa za sve profesije koje se obrazuju na Fakultetu zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci i Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu ; prijedlogom za trajno etičko obrazovanje zdravstvenih radnika koje se realizira u suradnji s komorama zdravstvenih radnika i uspostavljanjem suradnje obje znanstveno - nastavne institucije sa istoimenim fakultetima i strukovnim organizacijama u susjednim zemljama u cilju koncepcije integriranog bioetičkog kurikuluma i drugih oblika znanstvene i nastavne suradnje.

standard bioetičke edukacije; integrirani kurikulum; zdravstvene profesije

nije evidentirano

engleski

Challenges and perspectives of bioethics education: Integrated bioethics curriculum for health care professions

nije evidentirano

standard of bioethics education; integrated bioethics curriculum; health care professions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara

predavanje

28.04.2016-28.04.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija