Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 2. faza (CROSBI ID 406029)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Živić, Marin
Lakušić, Stjepan
Ahac, Maja
hrvatski
Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 2. faza
U radu su prikazane osnovne projektne, prometne i ekonomske karakteristike idejnog rješenja uvođenja dvije trase tračničkog sustava u gradu Skoplju. Riječ je o drugoj fazi izgradnje tramvajskih pruga koje se nadovezuju na prvom fazom planiranih 14 km trase tramvaja koja se proteže gradskim područjem u smjeru istok-zapad. Ovo idejno rješenje izgradnje dvokolosiječnih tramvajskih pruga, širine kolosijeka 1000 mm, razrađeno je prema Strategiji i GUP-u grada Skoplja. Trasa 2 druge faze izgradnje proteže se u smjeru jug-sjever te povezuje općine Kisela Voda na jugu sa općinama Chair i Butel 2 na sjeveru u duljini id 12, 5 km dok trasa 3 u u duljini od 5, 5 km povezuje industrijski dio grada tj. općine Chanto i Gazi Baba na istoku sa centralnim dijelom grada. Kolosijeci su smješteni u koridorima postojećih cestovnih prometnica. Izrada navedenog idejnog rješenja predstavlja prvi korak analize mogućnosti uvođenja i karakteristika različitih varijanti tračničkih sustava u skopski javni gradski prijevoz.
Javni gradski prijevoz; Skoplje; tramvajski kolosijeci; idejno rješenje
nije evidentirano
engleski
Tramway integration in Skopje public transport system - Phase 2
nije evidentirano
Public transport; Skopje; tram tracks; conceptual design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26 stranica + 18
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb