Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE (CROSBI ID 639245)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kralj, Damir ; Kralj, Diana ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE // 6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA / Kirin, Snježana (ur.). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2016. str. 250-256

Podaci o odgovornosti

Kralj, Damir ; Kralj, Diana

hrvatski

ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE

Programska potpora danas ima ključnu i nezamjenjivu ulogu u vođenju ordinacija primarne zdravstvene zaštite. Iako je proteklo gotovo cijelo desetljeće od uvođenja obavezne uporabe, odabir i certifikacija ove potpore vrše se samo na osnovi nužnih komunikacijskih kriterija, dok su sve ostale važne funkcionalnosti neujednačene i prepuštene na volju proizvođačima. U cilju procjene funkcionalne kakvoće ove programske potpore, provedeno je teorijsko i eksperimentalno istraživanje koje je rezultiralo oblikovanjem modela mjerenja kakvoće s više mjernih kategorija od kojih je zadovoljstvo korisnika prepoznato kao ključan ergonomski pokazatelj kakvoće. U svjetskim razmjerima sve više jača svijest o ovom pokazatelju kao jamstvu sigurnosti pacijenata u postupku liječenja. Prikazani rezultati dobiveni su primjenom mjernog modela u okviru ordinacija obiteljske medicine na širem području Hrvatske kao najreprezentativnijim segmentu primarne zdravstvene zaštite, pri čemu je model univerzalno primjenjiv i u ordinacijama drugih vrsta i specijalnosti.

e-zdravstvo; primarna zdravstvena zaštita; ordinacije obiteljske medicine; kakvoća programske potpore; zadovoljstvo korisnika

nije evidentirano

engleski

USER SATISFACTION AS AN QUALITY INDICATOR OF SOFTWARE FOR MANAGING PRIMARY HEALTHCARE PRACTICES

nije evidentirano

e-Health; primary healthcare; family practices; software quality; user satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

250-256.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA

Kirin, Snježana

Karlovac: Veleučilište u Karlovcu

Podaci o skupu

6. Međunarodni stručno-znanstveni skup 'Zaštita na radu i zaštita zdravlja'

predavanje

21.09.2016-24.09.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita