Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834172

Olanzapine induced stuttering : a case report


Lasić, Davor; Žuljan Cvitanović, Marija; Krnić, Silvana; Uglešić, Boran
Olanzapine induced stuttering : a case report // Psychiatria Danubina, 28 (2016), 3; 299-300 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 834172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Olanzapine induced stuttering : a case report

Autori
Lasić, Davor ; Žuljan Cvitanović, Marija ; Krnić, Silvana ; Uglešić, Boran

Izvornik
Psychiatria Danubina (0353-5053) 28 (2016), 3; 299-300

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Olanzapine ; stuttering

Sažetak
Drug-induced stuttering has been described in association with several drugs, in particular antipsychotics, antidepressants and mood stabilizers. Stuttering, also called spasmophemia or stammering, is a speech disorder characterized by disruptions in speech motor behaviour. Stuttering as a side-effect of psychotropic medication is rare. We present a case of olanzapine-induced stuttering.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
KBC Split,
Medicinski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Davor Lasić (autor)

Avatar Url Boran Uglešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Lasić, Davor; Žuljan Cvitanović, Marija; Krnić, Silvana; Uglešić, Boran
Olanzapine induced stuttering : a case report // Psychiatria Danubina, 28 (2016), 3; 299-300 (recenziran, članak, stručni)
Lasić, D., Žuljan Cvitanović, M., Krnić, S. & Uglešić, B. (2016) Olanzapine induced stuttering : a case report. Psychiatria Danubina, 28 (3), 299-300.
@article{article, year = {2016}, pages = {299-300}, keywords = {Olanzapine, stuttering}, journal = {Psychiatria Danubina}, volume = {28}, number = {3}, issn = {0353-5053}, title = {Olanzapine induced stuttering : a case report}, keyword = {Olanzapine, stuttering} }
@article{article, year = {2016}, pages = {299-300}, keywords = {Olanzapine, stuttering}, journal = {Psychiatria Danubina}, volume = {28}, number = {3}, issn = {0353-5053}, title = {Olanzapine induced stuttering : a case report}, keyword = {Olanzapine, stuttering} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus
  • MEDLINE





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font