Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama (CROSBI ID 405965)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vučić, Marija Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama / Musić, Josip (mentor); Split, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Vučić, Marija

Musić, Josip

hrvatski

Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama

U radu je predstavljen kratak pregled primjene umjetne inteligencije u računalnim igrama te je prezentiran okvir razvoja strategije igranja. Na primjeru klasične igre Pacman razrađena je strategija hvatanja igrača i to primjenom A star algoritma planiranja puta. Naposljetku su u radu raspravljene prednosti i nedostatci razmatranog pristupa kao i moguća poboljšanja.

artificial intelligence; A star; pacman; game strategy

nije evidentirano

engleski

Application of artificial intelligence in computer games

nije evidentirano

umjetna inteligencija; A star; pacman; strategije u igri

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

23.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo