Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama (CROSBI ID 405965)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vučić, Marija
Musić, Josip
hrvatski
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama
U radu je predstavljen kratak pregled primjene umjetne inteligencije u računalnim igrama te je prezentiran okvir razvoja strategije igranja. Na primjeru klasične igre Pacman razrađena je strategija hvatanja igrača i to primjenom A star algoritma planiranja puta. Naposljetku su u radu raspravljene prednosti i nedostatci razmatranog pristupa kao i moguća poboljšanja.
artificial intelligence; A star; pacman; game strategy
nije evidentirano
engleski
Application of artificial intelligence in computer games
nije evidentirano
umjetna inteligencija; A star; pacman; strategije u igri
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
23.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu
Split