Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ravnatelja u koncepcijama promjena odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske (CROSBI ID 231499)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Varga, Rahaela ; Peko, Anđelka ; Vican, Dijana Uloga ravnatelja u koncepcijama promjena odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 1; 39-51

Podaci o odgovornosti

Varga, Rahaela ; Peko, Anđelka ; Vican, Dijana

hrvatski

Uloga ravnatelja u koncepcijama promjena odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske

U radu se pozornost usmjerava analizi obrazovno-političkih dokumenata kojima su se planirale i oblikovale promjene odgojno- obrazovnog sustava kako bi se istražio odnos upravljanja (uloga Ministarstva) i rukovođenja (uloga ravnatelja). Osnovni je cilj istraživanja bio, na temelju analize dokumenata, utvrditi proklamirane ciljeve i očekivane uloge ravnatelja. Konkretnije, ispitana je povezanost proklamiranih ciljeva i očekivane ulogu ravnatelja te postojanost očekivane uloga ravnatelja tijekom vremena. Rezultati su pokazali kako određeni proklamirani ciljevi zahtijevaju drugačiji angažman ravnatelja te kako se očekivana uloga ravnatelja kroz petnaest godina mijenjala. Zbog decentralizacije sustava odgoja i obrazovanja kojoj se sve više teži, škole dobivaju viši stupanj autonomije pa se i od ravnatelja više ne očekuje instruktivna već transformacijska uloga.

školski ravnatelj ; odgojno-obrazovni ciljevi ; rukovođenje ; upravljanje ; obrazovne reforme

Rad je nastao u sklopu projekta Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija (HR. 3.1.15-0040)

engleski

The Role of Headteachers in Concepts of Changes in The Education System of the Republic of Croatia

nije evidentirano

school headteacher ; educational goals ; leadership ; management ; educational reforms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (1)

2016.

39-51

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice