Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke (CROSBI ID 405932)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kotrman, Marcela Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Kotrman, Marcela

Krupka, Zoran

hrvatski

Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke

U ovom diplomskom radu definirane su ključne teorijske spoznaje iz područja utjecaja imidža zemlje podrijetla, deriniraju se najvažniji pojmovi, objašnjeni su čimbenici koji utječu na imižd te asocijacije koje iz toga proizlaze te su navedeni najvažniji utjecaji. U radu je također definirana percepcija kvalitete proizvoda, prikazana je veza između percepcije kvalitete i odluke o kupnji te utjecaj imidža zemlje podrijetla na percepciju kvalitete marke. Istraživački dio rada bavio se analizom utjecaja imidža zemlje podrijetla, zemalja u razvoju i razvijenih zemalja, na potrošačevu percepciju kvalitete marke. Na prigodnom uzorku od 171 ispitanika, dobiveni rezultati su potvrdili kako i hrvatski potrošači proizvode iz zemalja u razvoju percipiraju kao manje kvalitetne u usporedbi s onima iz razvijenih zemalja.

imidž zemlje podrijetla; zemlje u razvoju; utjecaj zemlje podrijetla; percipirana kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Analysis of Developing Country's Image as Country of Origin on the Perceived Product Quality

nije evidentirano

country of origin image; developing countries; impact of country of origin; perceived quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

22.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija