Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke (CROSBI ID 405932)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kotrman, Marcela
Krupka, Zoran
hrvatski
Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke
U ovom diplomskom radu definirane su ključne teorijske spoznaje iz područja utjecaja imidža zemlje podrijetla, deriniraju se najvažniji pojmovi, objašnjeni su čimbenici koji utječu na imižd te asocijacije koje iz toga proizlaze te su navedeni najvažniji utjecaji. U radu je također definirana percepcija kvalitete proizvoda, prikazana je veza između percepcije kvalitete i odluke o kupnji te utjecaj imidža zemlje podrijetla na percepciju kvalitete marke. Istraživački dio rada bavio se analizom utjecaja imidža zemlje podrijetla, zemalja u razvoju i razvijenih zemalja, na potrošačevu percepciju kvalitete marke. Na prigodnom uzorku od 171 ispitanika, dobiveni rezultati su potvrdili kako i hrvatski potrošači proizvode iz zemalja u razvoju percipiraju kao manje kvalitetne u usporedbi s onima iz razvijenih zemalja.
imidž zemlje podrijetla; zemlje u razvoju; utjecaj zemlje podrijetla; percipirana kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Analysis of Developing Country's Image as Country of Origin on the Perceived Product Quality
nije evidentirano
country of origin image; developing countries; impact of country of origin; perceived quality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb