Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda (CROSBI ID 405931)

Ocjenski rad | diplomski rad

Leitner, Lana Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Leitner, Lana

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda

U posljednjih 50 godina globalno tržište doživjelo je promjene zahvaljujući tehnološkom napretku, lakšoj i bržoj dostupnosti informacija i povećanja zasićenosti tržišta jakom konkurencijom. Sve promjene koje se događaju na tržištu dolaze direktnim ili indirektnim putem do potrošača koji na temelju tih informacija formira svoju kupovnu odluku. Širenje interneta i pojava društvenih mreža omogućile su kupcima lakšu i bržu dostupnost informacijama o proizvodima, kretanju cijena i karakteristikama istog proizvoda na drugom tržištu. Eskponencijalni rast internetske prodaje, međunarodne suradnje i marketing proizvođačima je u jednu ruku donio jaču konkurenciju, cjenovne ratove i povećanje snalažljivosti u poslovanju, dok im je u drugu ruku donio priliku za poslovanjem na stranim tržištima, proizvodnju na drugom kraju svijeta i mnoge prilike za smanjenje troškova. Stoga je predmet diplomskoga rada značaj imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje pri kupovini proizvoda. U radu će se promotriti koji sve čimbenici utječu na formiranje imidža zemalja, kako i u kojoj mjeri imidž zemlje utječe na vrednovanje proizvoda i je li on presudan faktor u odluci o kupovini proizvoda. Osnovni cilj istraživanja koji proizlazi iz prethodno definiranog problema je istražiti kako percepcija imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje utječe na kupovno ponašanje hrvatskih potrošača. Pri tome će se promotriti postoji li razlika u namjeri kupovine kod proizvoda niskog i visokog stupanja uključenosti potrošača.

imidž zemlje proizvodnje; zemlje u razvoju

nije evidentirano

engleski

Influence of importance of country image of developing countries as the country of manufacturing in product choosing

nije evidentirano

country of manufacturing image; developing countries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

22.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija