Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833851

Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda


Leitner, Lana
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 833851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda
(Influence of importance of country image of developing countries as the country of manufacturing in product choosing)

Autori
Leitner, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
41

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
imidž zemlje proizvodnje; zemlje u razvoju
(country of manufacturing image; developing countries)

Sažetak
U posljednjih 50 godina globalno tržište doživjelo je promjene zahvaljujući tehnološkom napretku, lakšoj i bržoj dostupnosti informacija i povećanja zasićenosti tržišta jakom konkurencijom. Sve promjene koje se događaju na tržištu dolaze direktnim ili indirektnim putem do potrošača koji na temelju tih informacija formira svoju kupovnu odluku. Širenje interneta i pojava društvenih mreža omogućile su kupcima lakšu i bržu dostupnost informacijama o proizvodima, kretanju cijena i karakteristikama istog proizvoda na drugom tržištu. Eskponencijalni rast internetske prodaje, međunarodne suradnje i marketing proizvođačima je u jednu ruku donio jaču konkurenciju, cjenovne ratove i povećanje snalažljivosti u poslovanju, dok im je u drugu ruku donio priliku za poslovanjem na stranim tržištima, proizvodnju na drugom kraju svijeta i mnoge prilike za smanjenje troškova. Stoga je predmet diplomskoga rada značaj imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje pri kupovini proizvoda. U radu će se promotriti koji sve čimbenici utječu na formiranje imidža zemalja, kako i u kojoj mjeri imidž zemlje utječe na vrednovanje proizvoda i je li on presudan faktor u odluci o kupovini proizvoda. Osnovni cilj istraživanja koji proizlazi iz prethodno definiranog problema je istražiti kako percepcija imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje utječe na kupovno ponašanje hrvatskih potrošača. Pri tome će se promotriti postoji li razlika u namjeri kupovine kod proizvoda niskog i visokog stupanja uključenosti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Leitner, Lana
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Leitner, L. (2016) 'Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Leitner, L.}, year = {2016}, pages = {41}, keywords = {country of manufacturing image, developing countries}, title = {Influence of importance of country image of developing countries as the country of manufacturing in product choosing}, keyword = {country of manufacturing image, developing countries}, publisherplace = {Zagreb} }