Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenička evaluacija nastave likovne kulture (CROSBI ID 231464)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Matijević, Milan ; Drljača, Miroslav ; Topolovčan, Tomislav Učenička evaluacija nastave likovne kulture // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 1; 179-193

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan ; Drljača, Miroslav ; Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Učenička evaluacija nastave likovne kulture

Škola treba stvarati uvjete za optimalno ostvarivanje mogućnosti svakog učenika. Svi su nastavni predmeti u školskom kurikulumu jednako važni za ostvarivanje i samopotvrđivanje potencijala svakog pojedinca jer, prema teoriji višestrukih inteligencija, svaki je pojedinac u nečemu dobar i ima predispozicije za uspjeh. Ovo je istraživanje posvećeno ispitivanju procjena svojih iskustava u nastavi likovne kulture. Uzorak predstavljaju učenici završnih razreda devetogodišnje obvezne osnovne škole i gimnazije u Bosni i Hercegovini (N = 255). Za prikupljanje podataka o procjeni nastave likovne kulture konstruiran je posebni instrument Skala procjene nastave likovne kulture u formi Osgoodova semantičkog diferencijala. Deskriptivna analiza pokazuje da generalno svi učenici pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Nema razlika u procjeni nastave likovne kulture obzirom na spol, vrstu škole i završni školski uspjeh učenika. Odnosno, bez obzira kojeg su učenici spola, idu li u osnovnu ili srednju školu (gimnaziju) te s kojim su školskim uspjehom završili prethodni razred, oni podjednako pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Ali postoji razlika u procjeni nastave likovne kulture s obzirom na razred, tj. učenici osmog razreda osnovne škole imaju nešto pozitivnije procjene nego učenici devetog razreda osnovne škole i drugog razreda gimnazije. U radu su prikazana i objašnjena teorijska polazišta, obilježja i implikacije dobivenih rezultata.

evaluacija nastave; gimnazija; likovna kultura; obvezna škola; semantički diferencijal

nije evidentirano

engleski

Pupil's evaluation of the art class

nije evidentirano

evaluation of lesson; grammar school; art class; compulsory school; semantic differential

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (1)

2016.

179-193

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice