Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833424

Uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija


(Grbavac, Jacinta: Grbavac, Vitomir: Baković, Ivica)
Uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 35 (2015), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija
(The Role of Business Communication in Strategic Management of Organizations)

Autori
(Grbavac, Jacinta: Grbavac, Vitomir: Baković, Ivica)

Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 35 (2015), 1-2; 86-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Poslovna komunikacija; menadžment; organizacija; pregovaranje
(Business communication; manager; strategic management; organization; negotiation)

Sažetak
U radu se opisuje uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija, koja se ogleda u usmjerivanju aktivnosti i provođenju promjena važnih za razvoj i unapređenje same organizacije. U biti, komunikacija pomaže da upoznamo sami sebe, svoju ulogu na poslu, na tržištu, te društvu kao cjelini. Razinu komunikacije u korporaciji tj. poslovnoj organizaciji treba u osnovi podići na viši stupanj na kojemu se destruktivni ( disfunkcionalni) konflikti mogu svesti na najmanju moguću mjeru tj. na minimum, gdje bi se nesporazumi rješavali dijalogom/dogovorom, a ne sukobima. Stoga, efikasno komuniciranje traži uzajamno razumijevanje sugovornika i obostrani interes, a dobre poslovne komunikacije koriste svima u organizaciji i onima koji su na organizaciju upućeni na bilo koji način.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Vitomir Grbavac, (99366)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Transportation Research Information Services - TRIS
  • International Transport Research Documentation database