M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj (CROSBI ID 231371)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Dužević, Ines
hrvatski
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj
Suvremena informacijska i komunikacijska tehnologija ima vrlo snažan utjecaj na ponašanje potrošača, a posebice utječe na mlađe generacije. Većina mlađih potrošača u Hrvatskoj koristi pametne telefone u različitim sferama svakodnevnog života, od komunikacije i zabave, preko pretraživanja i uspoređivanja podataka o proizvodima i uslugama, pa sve do kupnje proizvoda i usluga putem mobilnih aplikacija. Korištenje pametnih telefona i mobilnih aplikacija kao alata za kupovinu od velikog je interesa maloprodavače neovisno o vrsti proizvoda kojima trguju. U ovom radu ćemo analizirati što mlađi potrošači kupuju putem pametnih telefona i mobilnih aplikacija, što ih motivira na kupnju te koji su njihovi stavovi o nedostacima kupovine putem mobilnih uređaja.
m-trgovina; mlađi potrošači; Hrvatska;
nije evidentirano
engleski
M-commerce from the perspective of young consumers in Croatia
nije evidentirano
m-commerce; young consumers; Croatia
nije evidentirano