Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj (CROSBI ID 231371)

Prilog u časopisu | stručni rad

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Dužević, Ines M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina (Zagreb), 41 (2016), 4; 16-19

Podaci o odgovornosti

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Dužević, Ines

hrvatski

M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj

Suvremena informacijska i komunikacijska tehnologija ima vrlo snažan utjecaj na ponašanje potrošača, a posebice utječe na mlađe generacije. Većina mlađih potrošača u Hrvatskoj koristi pametne telefone u različitim sferama svakodnevnog života, od komunikacije i zabave, preko pretraživanja i uspoređivanja podataka o proizvodima i uslugama, pa sve do kupnje proizvoda i usluga putem mobilnih aplikacija. Korištenje pametnih telefona i mobilnih aplikacija kao alata za kupovinu od velikog je interesa maloprodavače neovisno o vrsti proizvoda kojima trguju. U ovom radu ćemo analizirati što mlađi potrošači kupuju putem pametnih telefona i mobilnih aplikacija, što ih motivira na kupnju te koji su njihovi stavovi o nedostacima kupovine putem mobilnih uređaja.

m-trgovina; mlađi potrošači; Hrvatska;

nije evidentirano

engleski

M-commerce from the perspective of young consumers in Croatia

nije evidentirano

m-commerce; young consumers; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (4)

2016.

16-19

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice