Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (CROSBI ID 405696)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Huber, Suzana
Miholić, Damir
hrvatski
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama
Uključivanje djece s motoričkim teškoćama u sustav redovnog osnovno školskog obrazovanja, osnova je inkluzivnog koncepta. Zadatak je škole, pri provedbi obrazovne inkluzije, uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaj u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Nažalost, učenici s motoričkim teškoćama često se zbog stereotipa i predrasuda drugih učenika, prema osobama s invaliditetom, ne uklapaju najbolje u razredno okuženje. U ovome radu cilj je bio ispitati stupanj prihvaćenosti djece s motoričkim teškoćama unutar njihovih redovnih razreda, i to pomoć sociometrije, provedene unutar četiri razreda. Riječ je o četvrtome, petom, šestom i sedmom razredu Osnovne škole Horvati, u Zagrebu. Također, drugi je cilj bio ispitati učinkovitost primjene psihodramskih radionica, u istim razredima, kroz pet navrata, u svrhu pozitivnog pomaka inicijalnih sociometrijskih rezultata. Uz inicijalnu i finalnu procjenu, osim sociometrije, korištene su još i Jonesove adaptacijska skala dramskog sudjelovanja, anketni upitnik te intervju s učiteljima i razrednicima onih razreda gdje su radionice proveden.
inkluzija; motoričke teškoće; sociometrija; psihodrama.
nije evidentirano
engleski
The practice of psychodramatic techniques in the process of inclusive education of students with motor difficulties
nije evidentirano
inclusion; motor difficulties; sociometry; psychodrama
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
15.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb