Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA (CROSBI ID 405624)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kapitanović, Kristina DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA / Tomaš, Suzana (mentor); Maleš, Lada (neposredni voditelj). Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Kapitanović, Kristina

Tomaš, Suzana

Maleš, Lada

hrvatski

DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA

Informacijska i komunikacijska tehnologija (eng. Information and Commuciations Technology, ICT) ulazi u sva područja ljudskog života pa samim time sve više i u odgojno-obrazovni proces. Postala je ne samo nezaobilazan dio u razvoju društva, već i staza kojom društvo korača prema budućnosti. U suvremenom društvu informacijske i komunikacijske vještine se uz znanje čitanja, pisanja i računanja počinju smatrati elementarnom pismenošću. Svakodnevno se sve više škola oprema kvalitetnom računalnom opremom i dobivaju digitalne učionice. Korištenje napredne tehnologije potiče interaktivnu nastavu, kritičko mišljenje, kreativnost, suradničko učenje. Cilj istraživanja diplomatskoga rada bio je ispitati stavove učenika i studenata budućih učitelja, koji u svojim odgojno- obrazovnim institucijama imaju i koriste digitalnu učionicu, o digitalnim učionicama. Ovaj rad je podijeljen na dva dijela: teorijski i empirijski. U teorijskom dijelu opisan je utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja i poučavanja, a istaknuta je i važnost suradnje UNESCO-a i Microsofta. Posebna pozornost je posvećena primjeni digitalne učionice i digitalnih alata u nastavi te nastavi usmjerenoj na učenika. Na kraju teorijskog dijela opisano je stanje u obrazovanju u Republici Hrvatskoj te je opisan projekt „e-Škole: uspostava sustava digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ koji je pokrenula Hrvatska akademska istraživačka mreža – CARNet. U empirijskom dijelu rada prikazano je istraživanje u kojem su sudjelovali studenti budući učitelji i učenici dviju osnovnih škola koje imaju digitalnu učionicu. Rezultati istraživanja su pokazali da se stavovi studenata budućih učitelja i učenika o digitalnoj učionici podudaraju i da i jedni i drugi imaju pozitivna iskustva i stavove o digitalnoj učionici.

informacijska i komunikacijska tehnologija; UNESCO; digitalna uĉionica; digitalni alati; nastava usmjerena na uĉenika

nije evidentirano

engleski

Digital classroom teaching focused on students

nije evidentirano

Information and communication technologies; UNESCO; digital classroom; digital tools; teaching focused on students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

11.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija