Percepcije potrošača o maloprodavačima robe široke potrošnje u gradu Zaboku (CROSBI ID 405588)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vukić, Nikolina
Petljak, Kristina
hrvatski
Percepcije potrošača o maloprodavačima robe široke potrošnje u gradu Zaboku
U radu se definira maloprodaja u prodavaonici te se opisuju i analiziraju maloprodavači robe široke potrošnje u gradu Zaboku. Za potrebe rada provedeno je empirijsko istraživanje percepcije potrošača o maloprodavačima robe šitroke potrošnje u gradu Zaboku. Rezultati istraživanja upućuju da potrošači najviše kupuju u Lidlu i da je navedeni trgovac, s obzirom na rezultate istraživanja, percipiran kao vodeći prema obilježjima kao što su kvaliteta prehrambenih proizvoda, kvaliteta neprehrambenih proizvoda, zadovoljstvo kupnjom, preporuka prijatelju, prihvatljivost cijena, lojalnost prodavaonici, dubina asortimana, širina asortimana, promotivne aktivnosti, kvaliteta pružene usluge i lokacija prodavaonice.
maloprodaja; roba široke potrošnje; percepcija potrošača; grad Zabok
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
engleski
Consumer perception of fast moving consumer goods retailers in the city of Zabok
nije evidentirano
retail; fast moving consumer goods; consumer perception; Zabok
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
13.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike
Zagreb