Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook (CROSBI ID 405577)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jumić, Juraj
Štajduhar, Ivan
hrvatski
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook
Digitalno oglašavanje relativno je mlada grana oglašavanja koja tek poprima svoj puni potencijal u svijetu. Ponašajno oglašavanje još je mlađa grana tog tipa oglašavanja, a u budućnosti će se preciznije i točnije izvoditi zahvaljujući tehnologijama u razvoju. Oglašavanje se razvilo iz primitivnih načina prenošenja informacija što je podrazumijevalo vlastoručno raznošenje letaka i usmenu predaju bez mjerljivih i opipljivih rezultata do razine u kojoj je sad – mjerljivo i sistematično. U ovom radu predstavljeni su osnovni koncepti digitalnog i ponašajnog oglašavanja kao i detaljna razrada Facebooka kao oglašivačke platforme. Uz nekoliko ponašajnih činjenica i prikaza rezultata, prikazane su i druge platforme koje zajedno s Facebookom mogu pridonijeti potpunijoj slici ponašanja potrošača. Također su prikazani alati koji nam omogućuju jednostavniji pristup podacima. Testirano je nekoliko kampanja i prikazani su rezultati istih. Interpretiraju se podaci na čovjeku razumljiv način te se pokazuje kako iz skupa brojki odlučiti koji je sljedeći poslovni potez.
Facebook; Ponašajni Marketing; EdgeRank; Metrike; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API
nije evidentirano
engleski
Digital Advertising and Behavioural Marketing in Facebook Service
nije evidentirano
Facebook; Behavioral Marketing; EdgeRank; Metrics; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
13.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka