Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike (CROSBI ID 638894)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pažanin, Jozica ; Rosić, Marko ; Grubišić, Ani Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike // Proceedings of MIPRO 2015, 38th international convention on information and communication, technology, electronics and microelectronics. 2015

Podaci o odgovornosti

Pažanin, Jozica ; Rosić, Marko ; Grubišić, Ani

hrvatski

Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike

U cilju unapređenja kvalitete procesa poučavanja, upoznavanja suvremenih modela učenja važnih za cijeloživotno obrazovanje te razvoja digitalnih kompetencija učenika, kroz nastavu predmeta Informatika određeni nastavni sadržaji realizirani su konceptom e-učenja. E-učenje svojim klasifikacijama pruža različite načine implementacije u nastavni proces. U ovom radu prikazana je implementacija e-učenja kombiniranim (hibridnim) modelom nastave putem dva e-kolegija: „Sigurnost na Internetu“ i „Matematičke osnove računala“. E-kolegij „Matematičke osnove računala“ korišten je kao dopuna klasičnoj nastavi i predstavlja popratni nastavni materijal obrađenoj nastavnoj jedinici u učionici. E- kolegij „Sigurnost na Internetu“ sadrži cjelovitu nastavnu jedinicu, te je njegova realizacija koncipirana na način da se učenike tijekom sata u učionici upućuje u nastavni sadržaj koji oni potom u potpunosti usvajaju u online okruženju. U radu su navedeni rezultati istraživanja provedenog eksperimenta u kojem jedna skupina učenika nastavnu jedinicu usvaja modelom e-učenja putem sustava Loomen, a druga skupina putem klasične nastave u učionici. Rezultati dobiveni eksperimentom pokazuju usporedbu postignutih obrazovnih ciljeva zadane lekcije u klasičnom i online modelu učenja. Usporedba ostvarenih rezultata obrađene lekcije, pokazuje zadovoljava li koncept e-učenja postizanje obrazovnih ciljeva. U radu su prikazani i rezultati anketnog upitnika koji pokazuju stavove učenika o e- učenju, te njihovu spremnost i motiviranost za prihvaćanjem novih suvremenih modela nastave.

e-učenje; hibridni model nastave

nije evidentirano

engleski

An example of the implementation of e-learning in the educational process in informatics

nije evidentirano

e-learning; hybrid model of teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

MIPRO 2015

predavanje

25.05.2015-29.05.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo