Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832099

Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja


Nadrljanski, Mila; Paska, Iva; Mašće, Irena
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 60-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
(Educational Model Design for Media in Knowledge Society)

Autori
Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2016, 60-61

ISBN
978-953-336-309-7

Skup
Obrazovanje bez alternative

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Informatika ; mediji ; informatička tehnologija
(Informatics ; media ; information technology)

Sažetak
Pojava novih informatičkih i komunikacijskih tehnologija i medija omogućila je osnove za korjenite promjene u obrazovanju. U posljednjih dvadesetak godina, obrazovanje postaje predmet naučnog istraživanja zahvaljujući brzom razvoju informatike, medija i informatičkih tehnologija. Kada su osobna računala postala pristupačnija, omogućeni su uvjeti za razvoj ICT-a kao podržavajućeg procesa učenja. Taj razvoj bio je preteča internetu kao mediju za učenje. Moglo se pretpostaviti da će Computer Based Training (CBT) programi omogućiti lakše i jeftinije učenje. Taj je pothvat ekspandirao zadnjih 20 godina, vodeći prema internacionalnom i posebno europskom programu u integraciji korištenja ICT-a u edukaciji i vježbanju. Širenjem digitalnih medija u profesionalnom i privatnom životu, pojačan je zahtjev za korištenjem tih tehnologija i u obrazovanju. Obrazloženje se zasniva u suštini na općem društvenom značaju, na budućoj profesionalnoj relevantnosti digitalnih medija, na pedagoškim efektima u pogledu poboljšanja učenja i rezultata učenja kao i na potencijalu promjena koje bi mogao izazvati u institucijama kao što je sistem cjeloživotnog obrazovanja. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata, preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pomorski fakultet, Split,
Visoka škola za inspekcijski i kadrovski menadžment, Split

Autor s matičnim brojem:
Mila Nadrljanski, (192966)