Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE (CROSBI ID 638539)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Razlog-Grlica Jasna, Kletečki Nataša, Novosel Maja PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE // Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2015

Podaci o odgovornosti

Razlog-Grlica Jasna, Kletečki Nataša, Novosel Maja

hrvatski

PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE

U OŠ Bogumila Tonija Samobor i OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica u nastavi prirode 6. razreda obrađuju se teme vezane uz more u nastavnoj cjelini „Životne zajednice mora i voda na kopnu“. Kod ponavljanja sadržaja iz ovog područja učiteljima je teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, pogotovo ako se sat svede na klasično propitivanje. Upravo zato se umjesto klasičnih metoda ponavljanja uvodi metoda igre. Cilj je unaprjeđivanje kvalitete nastavnog procesa i uspostavljanje aktivnijeg sudjelovanja učenika u usvajanju nastavnih sadržaja vezanih uz more kao stanište u 6. razredu. Tijekom provođenja ponavljanja gradiva uvode se igre asocijacije, križaljke, kocke i rebusa. Uspoređuju se i rezultati anketiranja 30 učenika 6. razreda OŠ Bogumila Tonija Samobor i 30 učenika OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica čime se ispituje motiviranost učenika i njihovo zadovoljstvo ovakvim načinom rada. Učenici OŠ Bogumila Tonija Samobor su tijekom obrade nastavnih sadržaja vezanih uz more koristili su zbirku morskih organizama i edukacijsku knjižicu ˝More je živo˝ društva za ekološka istraživanja Paks sa popratnim video materijalima dok su učenici OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica koriastili samo zbirku morskih organizama. Vrijednost primjene metode igre u nastavi prirode je u tome što učenici se kod učenika razvija sposobnost usmene komunikacije, tolerancija, uči slušati, jača samopuzdanje, razvija osjećaj zadovoljstva usvojenim znanjem i potiče natjecateljski duh. Na ovaj način učenici brže i lakše usvajaju sadržaje i uče se timskom radu.

more/metoda igre/osnovna škola

nije evidentirano

engleski

USING THE PLAY METHOD IN REPEATING THE EDUCATIONAL CONTENTS ABOUT MARINE LIFE

nije evidentirano

marine life/play method/primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress

Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.).

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

"12. Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem"

poster

18.09.2015-23.09.2015

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija