Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830979

PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE


Razlog-Grlica Jasna, Kletečki Nataša, Novosel Maja
PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE // Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.). (ur.).
(Zagreb): Hrvatsko biološko društvo, 2015. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
PONAVLJANJE NASTAVNIH SADRŽAJA VEZANIH UZ ŽIVOTNE ZAJEDNICA MORA METODOM IGRE
(USING THE PLAY METHOD IN REPEATING THE EDUCATIONAL CONTENTS ABOUT MARINE LIFE)

Autori
Razlog-Grlica Jasna, Kletečki Nataša, Novosel Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.). - (Zagreb) : Hrvatsko biološko društvo, 2015

Skup
12. hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska,, 18–23.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
More/metoda igre/osnovna škola
(Marine life/play method/primary school)

Sažetak
U OŠ Bogumila Tonija Samobor i OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica u nastavi prirode 6. razreda obrađuju se teme vezane uz more u nastavnoj cjelini „Životne zajednice mora i voda na kopnu“. Kod ponavljanja sadržaja iz ovog područja učiteljima je teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, pogotovo ako se sat svede na klasično propitivanje. Upravo zato se umjesto klasičnih metoda ponavljanja uvodi metoda igre. Cilj je unaprjeđivanje kvalitete nastavnog procesa i uspostavljanje aktivnijeg sudjelovanja učenika u usvajanju nastavnih sadržaja vezanih uz more kao stanište u 6. razredu. Tijekom provođenja ponavljanja gradiva uvode se igre asocijacije, križaljke, kocke i rebusa. Uspoređuju se i rezultati anketiranja 30 učenika 6. razreda OŠ Bogumila Tonija Samobor i 30 učenika OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica čime se ispituje motiviranost učenika i njihovo zadovoljstvo ovakvim načinom rada. Učenici OŠ Bogumila Tonija Samobor su tijekom obrade nastavnih sadržaja vezanih uz more koristili su zbirku morskih organizama i edukacijsku knjižicu ˝More je živo˝ društva za ekološka istraživanja Paks sa popratnim video materijalima dok su učenici OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica koriastili samo zbirku morskih organizama. Vrijednost primjene metode igre u nastavi prirode je u tome što učenici se kod učenika razvija sposobnost usmene komunikacije, tolerancija, uči slušati, jača samopuzdanje, razvija osjećaj zadovoljstva usvojenim znanjem i potiče natjecateljski duh. Na ovaj način učenici brže i lakše usvajaju sadržaje i uče se timskom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA