Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole (CROSBI ID 638538)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kletečki Nataša, Novoselić Daniela Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole // Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress / / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2015

Podaci o odgovornosti

Kletečki Nataša, Novoselić Daniela

hrvatski

Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole

Cilj istraživanja bio je utvrditi usvojenost osnovnih koncepata botanike koje su učenici usvojili na kraju prvog obrazovnog ciklusa iz nastavnog predmeta „Priroda i društvo“ u nižim razredima osnovne škole. Istraživanje je provedeno s učenicima 5. razreda osnovne škole, a prije obrade nastavne teme „Biljka cvjetnjača“ nastavnog predmeta „Priroda“. Instrument istraživanja sastojao se od niza zadataka objektivnog tipa. Sadržavao je ukupno 26 pitanja koja su ispitivala tri kognitivne razine znanja: reproduktivno znanje (prva razina), konceptualno razumijevanje (druga razina) te rješavanje problema (treća razina). Zadaci su bili otvorenog tipa (nadopunjavanja, dosjećanja i esejskog tipa) te zatvorenog tipa (alternativnog izbora, višestrukog izbora, povezivanja ujednačenog tipa). Utvrđena je nedovoljna usvojenost osnovnih koncepata botanike. Učenici bolje rješavaju zadatke kojima se ispituje reproduktivno znanje, a manje su uspješni u rješavanju zadataka kojima se ispituju više kognitivne razine znanja.

priroda; botanika; niži razredi osnovne škole; koncepti; kognitivne razine

nije evidentirano

engleski

ACQUISITION LEVEL OF BASIC BOTANY CONCEPTS BY ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN THE FIFTH GRADE

nije evidentirano

nature; botany; primary school; elementary school; concepts; cognitive domain

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.).

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

"12. Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem"

poster

18.09.2015-23.09.2015

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija