Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole (CROSBI ID 638538)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kletečki Nataša, Novoselić Daniela
hrvatski
Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole
Cilj istraživanja bio je utvrditi usvojenost osnovnih koncepata botanike koje su učenici usvojili na kraju prvog obrazovnog ciklusa iz nastavnog predmeta „Priroda i društvo“ u nižim razredima osnovne škole. Istraživanje je provedeno s učenicima 5. razreda osnovne škole, a prije obrade nastavne teme „Biljka cvjetnjača“ nastavnog predmeta „Priroda“. Instrument istraživanja sastojao se od niza zadataka objektivnog tipa. Sadržavao je ukupno 26 pitanja koja su ispitivala tri kognitivne razine znanja: reproduktivno znanje (prva razina), konceptualno razumijevanje (druga razina) te rješavanje problema (treća razina). Zadaci su bili otvorenog tipa (nadopunjavanja, dosjećanja i esejskog tipa) te zatvorenog tipa (alternativnog izbora, višestrukog izbora, povezivanja ujednačenog tipa). Utvrđena je nedovoljna usvojenost osnovnih koncepata botanike. Učenici bolje rješavaju zadatke kojima se ispituje reproduktivno znanje, a manje su uspješni u rješavanju zadataka kojima se ispituju više kognitivne razine znanja.
priroda; botanika; niži razredi osnovne škole; koncepti; kognitivne razine
nije evidentirano
engleski
ACQUISITION LEVEL OF BASIC BOTANY CONCEPTS BY ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN THE FIFTH GRADE
nije evidentirano
nature; botany; primary school; elementary school; concepts; cognitive domain
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo
Podaci o skupu
"12. Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem"
poster
18.09.2015-23.09.2015
Sveti Martin na Muri, Hrvatska