Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti (CROSBI ID 231030)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Dubovicki, Snježana ; Omićević, Anastazija
hrvatski
Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti
U radu se problematizira važnost kreativnosti u nastavi u kojoj ona ima mnogostruku ulogu. Pored kreativnosti, naglašava se i važnost nastavnih metoda uz pomoć kojih učenici lakše uče, razvijaju kritičko mišljenje, izmjenjuju socijalne oblike, predlažu aktivnosti, oslobađaju se straha, potiskuju dosadu te su intrinzično i ekstrinzično motivirani za većinu aktivnosti u kojima aktivno sudjeluju. Cilj rada je ispitati stavove učitelja i učenika prema nastavnim metodama kao mogućim poticateljima učeničke kreativnosti. Na osnovi triangulacije koja je primijenjena u istraživanju, prikupljeni su rezultati uz pomoć ankete, evaluacija pojedinih suvremenih nastavnih metoda te intervjua (s učiteljima i učenicima). Rezultati istraživanja pokazuju da nastavne metode utječu na poticanje učeničke kreativnosti, stvaraju ugodnu klimu, motiviraju učenike za nastavni sadržaj, potiskuju dosadu te potiču učenike na divergentno mišljenje.
kreativnost ; nastava ; nastavne metode ; učenici ; učitelji
nije evidentirano
engleski
Teaching Methods as the Incentives of Student's Creativity
nije evidentirano
creativity ; teaching ; teaching methods ; students ; teachers
nije evidentirano