Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti (CROSBI ID 231030)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Dubovicki, Snježana ; Omićević, Anastazija Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 1; 105-124

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Omićević, Anastazija

hrvatski

Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti

U radu se problematizira važnost kreativnosti u nastavi u kojoj ona ima mnogostruku ulogu. Pored kreativnosti, naglašava se i važnost nastavnih metoda uz pomoć kojih učenici lakše uče, razvijaju kritičko mišljenje, izmjenjuju socijalne oblike, predlažu aktivnosti, oslobađaju se straha, potiskuju dosadu te su intrinzično i ekstrinzično motivirani za većinu aktivnosti u kojima aktivno sudjeluju. Cilj rada je ispitati stavove učitelja i učenika prema nastavnim metodama kao mogućim poticateljima učeničke kreativnosti. Na osnovi triangulacije koja je primijenjena u istraživanju, prikupljeni su rezultati uz pomoć ankete, evaluacija pojedinih suvremenih nastavnih metoda te intervjua (s učiteljima i učenicima). Rezultati istraživanja pokazuju da nastavne metode utječu na poticanje učeničke kreativnosti, stvaraju ugodnu klimu, motiviraju učenike za nastavni sadržaj, potiskuju dosadu te potiču učenike na divergentno mišljenje.

kreativnost ; nastava ; nastavne metode ; učenici ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Teaching Methods as the Incentives of Student's Creativity

nije evidentirano

creativity ; teaching ; teaching methods ; students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (1)

2016.

105-124

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice