Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjene učitelja o kulturi škole (CROSBI ID 231027)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brust Nemet, Maja ; Mlinarević, Vesnica Procjene učitelja o kulturi škole // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 1; 93-104

Podaci o odgovornosti

Brust Nemet, Maja ; Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Procjene učitelja o kulturi škole

Pedagogijska su istraživanja posljednjih godina usmjerenija kulturnom kontekstu odgoja i obrazovanja, k vrijednostima, običajima, vjerovanjima i obrascima ponašanja koji ga određuju. Upravo odrednice kulturnog konteksta odgoja i obrazovanja čine skriveni kurikulum, ravnopravnog suodgojitelja koji snažno utječe na odgojno-obrazovnu ustanovu, kolegijalnost, profesionalnost, samoodređenje, zadovoljstvo, odnose, motivaciju i uspjeh. Odrednice skrivenog kurikuluma snažno utječu na cjelokupnu kulturu škole i čine školu prepoznatljivom. Kulturu je škole i skriveni kurikulum teško otkrivati i mijenjati, no istraživanja se usmjeravaju k pojedinim sastavnicama kurikuluma kako bi doprinijela otkrivanju kvalitete kulture škole koja posredno i neposredno utječe na sve dionike odgojno-obrazovnog sustava. Rezultati istraživanja provedenog među 696 učitelja osnovnih škola u Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Brodsko-posavskoj, Virovitičko-podravskoj i Požeško-slavonskoj županiji pokazuju procjenu učitelja razredne i predmetne nastave o kulturi vlastite škole. Kultura škole u slavonskim županijama je pozitivna, a posebice se ističe statistički značajna razlika u identificiranju kulture osnovne škole s obzirom rade li učitelji u razrednoj ili predmetnoj nastavi.

kultura ; skriveni kurikulum ; škola ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Teachers Assessments of the School Culture

nije evidentirano

culture ; hidden curriculum ; school ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (1)

2016.

93-104

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice