Važnost igre u sveučilišnoj nastavi (CROSBI ID 638496)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Važnost igre u sveučilišnoj nastavi
Polazeći od ranijih istraživanja, ali i od humanističke teorije o zadovoljavanju interesa i potreba svih sudionika nastavnoga procesa, razmišljamo o načinima uz pomoć kojih bi navedeno ostvarili u sveučilišnoj nastavi. Shvaćajući igru kao kreativnu aktivnost u kojoj sudjeluju svi sudionici stvarajući ugodnu atmosferu, tada možemo reći da je ona pogodna za razvoj svih ostalih potencijala. Uz pomoć različitih vrsta igara moguće je zadovoljiti veći broj studentskih (i profesorskih) interesa i potreba. Iz navedenih se razloga u radu ispituju stavovi studenata o važnosti igara u sveučilišnoj nastavi. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti 5. godine smatraju kako su igre važne i poželjne (96%) u sveučilišnoj nastavi ponajprije iz razloga što nastavu čine dinamičnijom i zanimljivijom, studente čini aktivnima na nastavi, ali i iz razloga što su igre nešto što će studenti, budući učitelji, koristiti u svome budućemu radu. Kao prijedloge za uvođenje većeg broja igara u sveučilišnu nastavu studenti navode kolegije koji bi se bavili ovom problematikom, ali i edukaciju sveučilišnih profesora koji ih nerado ili gotovo uopće ne koriste.
humanistička teorija; kurikulum; studenti; sveučilišni profesori
Rad je objavljen i u Knjizi sažetaka, Snježana Krpes (ur.) ; Zagreb : Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2015. ; ISBN 9789536103454.
engleski
The importance of a game in university teaching
nije evidentirano
humanistic theory; curriculum; students; university professors
nije evidentirano
Podaci o prilogu
65-73.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova
Ivon, H. ; Mendeš, B.
Zagreb : Split: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske
978-953-7395-94-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096