Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost igre u sveučilišnoj nastavi (CROSBI ID 638496)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dubovicki, Snježana Važnost igre u sveučilišnoj nastavi // Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova / Ivon, H. ; Mendeš, B. (ur.). Zagreb : Split: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016. str. 65-73

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Važnost igre u sveučilišnoj nastavi

Polazeći od ranijih istraživanja, ali i od humanističke teorije o zadovoljavanju interesa i potreba svih sudionika nastavnoga procesa, razmišljamo o načinima uz pomoć kojih bi navedeno ostvarili u sveučilišnoj nastavi. Shvaćajući igru kao kreativnu aktivnost u kojoj sudjeluju svi sudionici stvarajući ugodnu atmosferu, tada možemo reći da je ona pogodna za razvoj svih ostalih potencijala. Uz pomoć različitih vrsta igara moguće je zadovoljiti veći broj studentskih (i profesorskih) interesa i potreba. Iz navedenih se razloga u radu ispituju stavovi studenata o važnosti igara u sveučilišnoj nastavi. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti 5. godine smatraju kako su igre važne i poželjne (96%) u sveučilišnoj nastavi ponajprije iz razloga što nastavu čine dinamičnijom i zanimljivijom, studente čini aktivnima na nastavi, ali i iz razloga što su igre nešto što će studenti, budući učitelji, koristiti u svome budućemu radu. Kao prijedloge za uvođenje većeg broja igara u sveučilišnu nastavu studenti navode kolegije koji bi se bavili ovom problematikom, ali i edukaciju sveučilišnih profesora koji ih nerado ili gotovo uopće ne koriste.

humanistička teorija; kurikulum; studenti; sveučilišni profesori

Rad je objavljen i u Knjizi sažetaka, Snježana Krpes (ur.) ; Zagreb : Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2015. ; ISBN 9789536103454.

engleski

The importance of a game in university teaching

nije evidentirano

humanistic theory; curriculum; students; university professors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-73.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova

Ivon, H. ; Mendeš, B.

Zagreb : Split: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija