Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike (CROSBI ID 638485)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žužul, Ivana
hrvatski
Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike
Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta “odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje “odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanje koje se obično nameće u masovnim medijima.
književna publika ; čitatelj ; čitanje ; reprezentacija ; mediji
nije evidentirano
engleski
Who Watches the Audience? Media Representations of the Literary Audience
nije evidentirano
literary audience ; readers ; perusal ; representation ; media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
366-380.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split
978-953-347-082-5
Podaci o skupu
43. Dani Hvarskoga kazališta. Pučko i popularno
predavanje
11.05.2016-14.05.2016
Hvar, Hrvatska