Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 230990)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kovac, Ivan ; Protrka, Draga ; Novak, Ivan
hrvatski
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj
Autori analiziraju značaj i ulogu društvenih mreža kao alata za promociju proizvoda široke potrošnje. U radu se isto tako analiziraju percepcija, navike i preferencije korisnika društvenih mreža. Istražuje se intenzitet postojeće uporabe društvenih mreža od strane najvećih trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se specifikum promotivnih aktivnosti vezanih uz društvene mreže te se daje odgovor na pitanje u kojoj mjeri i kako trgovački lanci na tržištu Republike Hrvatske koriste društvene mreže kao medij za promociju. Rad daje sliku o stavovima sudionika društvenih mreža vezano uz značaj promotivnih aktivnosti putem istih u Republici Hrvatskoj. Slijedom toga istražila se uloga i mogućnosti korištenja društvenih mreža u promociji poslovanja trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj.
Promocija ; Unapređenje prodaje ; Društvene mreže ; Trgovina
nije evidentirano
engleski
Perception of the role of social networks in the promotion of retail chains in the Republic of Croatia
nije evidentirano
sales promotion ; social networks ; retailing
nije evidentirano