Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 230990)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kovac, Ivan ; Protrka, Draga ; Novak, Ivan Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2016), 1; 31-49

Podaci o odgovornosti

Kovac, Ivan ; Protrka, Draga ; Novak, Ivan

hrvatski

Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj

Autori analiziraju značaj i ulogu društvenih mreža kao alata za promociju proizvoda široke potrošnje. U radu se isto tako analiziraju percepcija, navike i preferencije korisnika društvenih mreža. Istražuje se intenzitet postojeće uporabe društvenih mreža od strane najvećih trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se specifikum promotivnih aktivnosti vezanih uz društvene mreže te se daje odgovor na pitanje u kojoj mjeri i kako trgovački lanci na tržištu Republike Hrvatske koriste društvene mreže kao medij za promociju. Rad daje sliku o stavovima sudionika društvenih mreža vezano uz značaj promotivnih aktivnosti putem istih u Republici Hrvatskoj. Slijedom toga istražila se uloga i mogućnosti korištenja društvenih mreža u promociji poslovanja trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj.

Promocija ; Unapređenje prodaje ; Društvene mreže ; Trgovina

nije evidentirano

engleski

Perception of the role of social networks in the promotion of retail chains in the Republic of Croatia

nije evidentirano

sales promotion ; social networks ; retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2016.

31-49

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost