Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Recepcijske posebnosti i individualni doživljaj Šume Striborove i Regoča Ivane Brlić-Mažuranić u izvannastavnome čitanju (CROSBI ID 56730)

Prilog u knjizi | stručni rad

Turza-Bogdan, Tamara, Kovač, Nina Recepcijske posebnosti i individualni doživljaj Šume Striborove i Regoča Ivane Brlić-Mažuranić u izvannastavnome čitanju // ”Šegrt Hlapić” Od čudnovatog do čudesnog, zbornik radova / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.). Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 733-747

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara, Kovač, Nina

hrvatski

Recepcijske posebnosti i individualni doživljaj Šume Striborove i Regoča Ivane Brlić-Mažuranić u izvannastavnome čitanju

U radu se proučava školska recepcija kao sadržaj individualnoga učenikova doživljaja bajki Šuma Striborova i Regoč. U uvodu se polazi od pitanja treba li učenike i kada upoznati s djelima Ivane Brlić-Mažuranić koja predstavljaju kanon dječje književnosti. To je pitanje već postavljeno u znanstvenoj literaturi (Visinko 2005 ; Hranjec, Kos-Lajtman, Horvat 2010 ; Saksida 2011). Problematizira se neponovljivost i individualnost doživljaja književnoga djela (Grosman 2010) u kontekstu pristupa u nastavi književnosti (Rosandić 2005). U istraživanju recepcije bajki sudjelovalo je sto učenika četvrtih razreda. Kvalitativna analiza i interpretacija primjera učeničke recepcije pokazuje na koji način mlađi čitatelji primaju estetske poruke, kakav je njihov individualni doživljaj i koje su recepcijske posebnosti doživljavanja djela. Dobiveni se rezultati analiziraju u odnosu na razvojnu dob učenika i nastavu književnosti.

čitateljske sposobnosti, Ivana Brlić-Mažuranić, nastava Hrvatskoga jezika, recepcija

nije evidentirano

engleski

Singularities of reception and individual perception of Stribor’s Forest and Regoč of Ivana Brlić-Mažuranić in extracurricular reading

nije evidentirano

Croatian lessons, Ivana Brlić-Mažuranić, reading skills, reception.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

733-747.

objavljeno

Podaci o knjizi

”Šegrt Hlapić” Od čudnovatog do čudesnog, zbornik radova

Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja

Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu

2015.

978-953-57604-1-2

Povezanost rada

Filologija