Analitika govora u marketingu digitalne ere (CROSBI ID 638402)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dropuljić, Branimir
hrvatski
Analitika govora u marketingu digitalne ere
Alati za govornu analitiku postaju važna, neizostavna komponenta modernih kontaktnih centara. Pomažu tvrtkama zadržati korisnike i generirati dodatan prihod, omogućujući pritom i bolje korisnikovo iskustvo. Pomažu prepoznati što korisniku stvarno treba. Općenito: unaprijediti performanse prodaje. Kako? Boljim uvidom agenata u zainteresiranost korisnika za uslugu. Ovo 'boljim uvidom' odnosi se na računalnu procjenu zainteresiranosti korisnika za uslugu koju operater nudi (up-sell ili cross-sell) i to na temelju akustičkih karakteristika glasa korisnika – u realnom vremenu, tijekom telefonskog razgovora. Kako još? Poboljšanjem efikasnosti i prodajnih vještina agenata. Kako sve to skupa izgleda tema je ovog izlaganja.
analitika govora u reklamama; kontaktni centar
nije evidentirano
engleski
Speech analytics in digital era marketing
nije evidentirano
speech analytics in commercials; contact centre
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016
predavanje
13.05.2016-13.05.2016
Zagreb, Hrvatska