Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analitika govora u marketingu digitalne ere (CROSBI ID 638402)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dropuljić, Branimir Analitika govora u marketingu digitalne ere. 2016

Podaci o odgovornosti

Dropuljić, Branimir

hrvatski

Analitika govora u marketingu digitalne ere

Alati za govornu analitiku postaju važna, neizostavna komponenta modernih kontaktnih centara. Pomažu tvrtkama zadržati korisnike i generirati dodatan prihod, omogućujući pritom i bolje korisnikovo iskustvo. Pomažu prepoznati što korisniku stvarno treba. Općenito: unaprijediti performanse prodaje. Kako? Boljim uvidom agenata u zainteresiranost korisnika za uslugu. Ovo 'boljim uvidom' odnosi se na računalnu procjenu zainteresiranosti korisnika za uslugu koju operater nudi (up-sell ili cross-sell) i to na temelju akustičkih karakteristika glasa korisnika – u realnom vremenu, tijekom telefonskog razgovora. Kako još? Poboljšanjem efikasnosti i prodajnih vještina agenata. Kako sve to skupa izgleda tema je ovog izlaganja.

analitika govora u reklamama; kontaktni centar

nije evidentirano

engleski

Speech analytics in digital era marketing

nije evidentirano

speech analytics in commercials; contact centre

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016

predavanje

13.05.2016-13.05.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti