Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja (CROSBI ID 230917)

Prilog u časopisu | stručni rad

Visković, Ivana Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja // Zrno (Zagreb), 26 (2015), 117; 15-16

Podaci o odgovornosti

Visković, Ivana

hrvatski

Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja

Suradnju roditelja i vrtića moguće je tumačiti kao uključivanje roditelja u odgojno-obrazovni proces - planiranje, organizaciju, provedbu i vrednovanje. No, ponekad se suradnja vrednuju samo kao proces roditeljskog uvažavanja odgajatelja (i ustanove u cjelini) i doprinosa roditelja uvjetima boravka u vrtiću. Inicira se sudjelovanje roditelja u uređenju prostora i javnim manifestacijama. Neposredni ishod najčešće je dopadljiv i doprinosi općoj slici vrtića. Nažalost, često izostaje analiza i vrednovanje procesa te dugoročna dobrobit razvoju osobnosti pojedinca. Partnerstvo kao viša razina suradničkih odnosa podrazumijeva ravnopravan odnos roditelja i stručnih djelatnika u svim aspektima odgoja i obrazovanja pri čemu se priznaje da roditelji imaju primarni utjecaj na život djece. Partnerski odnos podrazumijeva međusobno povjerenje, prihvaćanje i skrb, doživljaj i uvažavanje kompetencija drugih i njihovih vrijednosnih orijentacija, stanovitu dopadljivost drugog te komunikaciju kao operativnu dimenziju odnosa. Socijalno poštovanje i uvažavanje druge osobe prepoznatljivo je kroz ponašanja koja smanjuju osjećaj ovisnosti i ranjivosti, a unapređuju osjećaj doprinosa uz istodobnu percepciju osnovnog identiteta i pouzdanosti drugog partnera.

suradnja; partnerstvo; roditeljstvo; rani i predškolski odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Parents in the early childhood and preschool education curriculum.

nije evidentirano

cooperation; partnership; preschool education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (117)

2015.

15-16

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano