Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke (CROSBI ID 230909)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Krupka, Zoran ; Butara, Ana Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 87-102

Podaci o odgovornosti

Krupka, Zoran ; Butara, Ana

hrvatski

Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke

Jedna od najčešćih strategija predstavljanja novih proizvoda na tržište je proširenje marke. Da bi proširenje marke bilo uspješno mora postojati konzistentnost imidža i kategorije proizvoda roditeljske i proširene marke. Obzirom da u literaturi postoji jaz u proučavanju utjecaja proširenja marke na osobnost (kao jednu od osnovnih komponenti imidža) roditeljske marke, upravo on predstavlja svrhu i glavni doprinos ovog rada. Za potrebe istraživanja kreirane su tri varijante upitnika kojima je mjerena osobnost roditeljske marke koristeći Aakerin model osobnosti marke. Dok je bazična varijanta upitnika mjerila osobnost roditeljske marke bez predstavljenog hipotetskog proširenja, preostale dvije varijante su mjerile osobnost roditeljske marke nakon prezentiranog hipotetskog proširenja unutar iste i u novu kategoriju proizvoda. Rezultati su pokazali da proširenje marke unutar iste kategorije proizvoda ne utječe na promjenu dimenzija osobnosti roditeljske marke, dok proširenje u novu kategoriju utječe.

osobnost marke; proširenje marke; Aakerin model osobnosti marke

nije evidentirano

engleski

The Impact of Brand Extension on Parent Brand Personality

nije evidentirano

brand personality; brand extension; Aaker's model of brand personality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2016.

87-102

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost