Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI (CROSBI ID 638335)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Plečaš, Katarina ; Rocco, Sanja CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI // Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 498-512

Podaci o odgovornosti

Plečaš, Katarina ; Rocco, Sanja

hrvatski

CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI

Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) kao važan segment poslovanja suvremene organizacije traži zasebno mjesto u strategiji upravljanja. Koliko su važni odnosi s dionicima, prvenstveno klijentima, pokazuje i činjenica da se teorija upravljanja odnosima s klijentima okrenula upravo prema odgovornosti organizacije naspram klijenta. Kako bi organizacija imala transparentan i odgovoran odnos, potrebno je unijeti preinake, ne samo u upravljanje marketingom i strateško planiranje, već i u dostupnost i ažuriranje informacija o klijentu i njegovim potrebama. Upravljanje odnosima s klijentima pokazuje održivost same organizacije i njenu društvenu odgovornost. Implementacija e-poslovanja u neprofitnoj organizaciji čija je djelatnost posvećena upravo održivom razvoju otvara niz pretpostavki koje zahtijevaju promjenu u načinu poslovanja. Uvođenje sustava napredne tehnologije u Hrvatskom poslovnom savjetu za održivi razvoj (HRPSOR) omogućava promptno i kvalitetno marketinško upravljanje kao i upravljanje odnosima s klijentima ‒ njenim članovima, pritom smanjujući financijske, kao i troškove prirodnih resursa. Uz primjenu postupka standardizacije pri unosu, informacije će postati dostupne svima te će omogućavati kategorizaciju pri izradi raznih analiza i izvješća, a time i transparentnost te lakše planiranje aktivnosti. Pri procesu implementacije javljaju se brojni izazovi koje treba premostiti. Rad započinje pregledom literature i definiranjem osnovnih pojmova. Zatim je predstavljen način djelovanja HRPSOR-a, kao i strategija marketinškog upravljanja. Postavljena su istraživačka pitanja: kako HRPSOR upravlja odnosima sa svojim članovima te koje su moguće prepreke i pozitivni učinci primjene elektroničkog poslovanja. U tu svrhu analizirani su rezultati strateške radionice, kao i ankete provedene među članicama tijekom 2014. godine. Temeljem ovih analiza donesen je zaključak i preporuke za daljnje postupanje.

CRM; održivi razvoj; marketinško upravljanje; e-poslovanje; HRPSOR

nije evidentirano

engleski

CRM AND THE CHALLENGES OF IMPLEMENTING E-OFFICE IN NON-PROFIT ORGANISATIONS

nije evidentirano

CRM; sustainable development; marketing management; e-office; HR BCSD

nije evidentirano

Podaci o prilogu

498-512.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’ / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communication

predavanje

18.03.2016-18.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice