Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja (CROSBI ID 638334)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rocco, Sanja ; Zaninović, Vedrana Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja // Život u digitalnom dobu – društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World – Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 120-137

Podaci o odgovornosti

Rocco, Sanja ; Zaninović, Vedrana

hrvatski

Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja

Upravljanje markama pojavom društvenih medija dobilo je novu razinu komunikacije. Poseban izazov za menadžere predstavlja prilagodba već postojeće komunikacijske strategije digitalnim medijima i novom načinu komuniciranja prema onim ciljnim skupina koje se tim medijima učestalo koriste. Kojoj se ciljnoj skupini brand, prepoznatljiva marka izgrađenog imidža, obraća na društvenim mrežama kad je u pitanju hrvatsko tržište i kako definirati kvalitetan pristup, istraživačka su pitanja kojima se bavi ovaj rad. Također se proučava kako se na društvenim mrežama formiraju zajednice koje dijele iste vrijednosti kao i sama marka, podupirući ju sadržajem kojeg korisnici sami kreiraju (user generated content). Virtualna prisutnost branda uključuje svu njegovu online komunikaciju kao i način prezentacije, od dizajniranja internetske stranice do tona poruke te rješavanja upita korisnika. Da bi se stvorila virtualna prisutnost nekog branda potrebno je imati dobru strategiju korištenja društvenih mreža poput Facebook-a i Twitter-a, YouTube-a, blogova ili foruma, a temelji se na kontinuiranom kreiranju sadržaja i interakciji, odnosno dvosmjernoj komunikaciji s korisnicima. U uvodu rada analizira se literatura posvećena temi, te se definiraju osnovni pojmovi. Zatim slijedi prikaz poslovnog slučaja izgradnje komunikacijske strategije hrvatskog branda na društvenim mrežama s analizom ključnih elemenata. Temeljem obrađenog poslovnog slučaja izvode se određeni zaključci te preporuke za daljnja istraživanja.

komunikacijska strategija; brand; digitalni mediji; društvene mreže; sadržaj (content)

nije evidentirano

engleski

Communication Strategy of a Brand on a Digital Level: Case Study

nije evidentirano

communication strategy; brand; digital media; social networks; content

nije evidentirano

Podaci o prilogu

120-137.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Život u digitalnom dobu – društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World – Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings.

Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N.

Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb

978-953-57657-8-3

Podaci o skupu

Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’/ 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications

predavanje

18.03.2016-18.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice