Od tradicionalne prema suvremenoj nastavi povijesti (CROSBI ID 638313)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Mladen Domazet
hrvatski
Od tradicionalne prema suvremenoj nastavi povijesti
Nastava povijesti, unatoč svojim varijacijama, bitno je pomakla svoje prvotno težište sa usvajanja faktografije prema razvijanju učenikovih vještina. Štoviše, kognitivni procesi vidno su dimenzionirali i trasirali proces učenja, njegovo planiranje i programiranje, odnosno, konkretiziranjem ishoda učenja, te naposljetku definirali i njihovu mjerljivost u realizaciji nastavnog gradiva. S tog je polazišta nezaobilazna uporaba povijesnih izvora, tj. njihova analiza i interpretacija, ali i stupanj empatije, implementacije suvremenih historiografskih trendova, povijesti svakodnevice, socijalne i obiteljske povijesti, mikrohistorijske razine.
Nastava povijesti; Nacionalni okvirni kurikulum; implementacija historiografskih trendova; planiranje i programiranje nastavnog procesa
Međužupanijski stručni skup učitelja i nastavnika povijesti Zadarske, Šibensko- kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije
engleski
From Traditional towards Contemporary Teaching of History
nije evidentirano
History lessons; National framework curriculum; implementation of historiographic trends; planning and programming of educational process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Iz povijesti pisanja povijesti ili kako se pisala povijest
pozvano predavanje
26.06.2014-26.06.2014
Split, Hrvatska