Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru (CROSBI ID 638293)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Visković, Ivana
hrvatski
Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru
Sagleda li se studiranje kao proces institucionalnog, organiziranog i ciljno usmjerenog učenja i podučavanja, očekivani ishod tog procesa je kompetentan pojedinac sposoban za profesionalan rad i cjeloživotno učenje i usavršavanje. jedna od ključnih kompetencijakoje bi studenti trebali razviti tijekom studija je 2učiti kako učiti". Istraženi su zato prevladavajući stilovi učenja studenata predškolskog odgoja, modaliteti učenja i korištenje različitih (znanstvenih) izvora. Podaci su sakupljnei empirijskim istraživanjem na namjernom, prigodnom uzorku. REzultati ukazuju da je, kod studenata u uzorku, prevladavajući vizualni stil učenja nad verbalnim, opažajući stil u odnosu na intuitivni te aktivni u odnosu na reflektivni stil. Većina ispitanika uči globalno. Utvrđena je statistički značajna razlika u modalitetima učenja u odnosu na studijsku godinu.
učenje; studiranje; vještine učenja
nije evidentirano
engleski
Teaching models for preschool education students at the Faculty of Science and Education University of Mostar
nije evidentirano
learning; studying models; learning skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-334.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Hrvatić Neven, Lukenda Anita, Pavlović Slavica, Spajić-Vrkaš Vedrana
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-023-3
Podaci o skupu
2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013
predavanje
01.01.2014-01.01.2014
Mostar, Bosna i Hercegovina