Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru (CROSBI ID 638293)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Visković, Ivana Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić Neven, Lukenda Anita, Pavlović Slavica, Spajić-Vrkaš Vedrana (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 327-334

Podaci o odgovornosti

Visković, Ivana

hrvatski

Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru

Sagleda li se studiranje kao proces institucionalnog, organiziranog i ciljno usmjerenog učenja i podučavanja, očekivani ishod tog procesa je kompetentan pojedinac sposoban za profesionalan rad i cjeloživotno učenje i usavršavanje. jedna od ključnih kompetencijakoje bi studenti trebali razviti tijekom studija je 2učiti kako učiti". Istraženi su zato prevladavajući stilovi učenja studenata predškolskog odgoja, modaliteti učenja i korištenje različitih (znanstvenih) izvora. Podaci su sakupljnei empirijskim istraživanjem na namjernom, prigodnom uzorku. REzultati ukazuju da je, kod studenata u uzorku, prevladavajući vizualni stil učenja nad verbalnim, opažajući stil u odnosu na intuitivni te aktivni u odnosu na reflektivni stil. Većina ispitanika uči globalno. Utvrđena je statistički značajna razlika u modalitetima učenja u odnosu na studijsku godinu.

učenje; studiranje; vještine učenja

nije evidentirano

engleski

Teaching models for preschool education students at the Faculty of Science and Education University of Mostar

nije evidentirano

learning; studying models; learning skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

327-334.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Hrvatić Neven, Lukenda Anita, Pavlović Slavica, Spajić-Vrkaš Vedrana

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013

predavanje

01.01.2014-01.01.2014

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija