Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Student awareness of entrepreneurial contents in high school programmes (CROSBI ID 230827)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Elezović, Ines ; Muraja, Jasmina Student awareness of entrepreneurial contents in high school programmes // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 2; 190-201

Podaci o odgovornosti

Elezović, Ines ; Muraja, Jasmina

engleski

Student awareness of entrepreneurial contents in high school programmes

Učenje za poduzetništvo relativno je nov pojam koji se u hrvatskom obrazovnom sustavu pojavljuje s objavom Ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje i Europskim kvalifikacijskim okvirom (2008), zatim adaptiranima u Hrvatski kvalifikacijski okvir (2012). Temeljna ideja povezivanja obrazovanja s tržištem rada težnja je modernih država, a koja obuhvaća razvoj, pristup i upravljanje ciljanim znanjima, njihovu praktičnu primjenu i s njima povezane vještine potrebne za uspješno zapošljavanje. U ovom radu predstavljeni su rezultati istraživanja na nacionalnom uzorku učenika srednjih škola (N = 3 345) provedenom u okviru projekta „Zastupljenost poduzetničkih sadržaja u programima srednjih škola“. Informiranost učenika o poduzetničkim sadržajima ispitana je s 20 zadataka temeljenima na sadržaju predmeta Politika i gospodarstvo te Poduzetništvo. Učenici su postigli najviše 20 bodova, od moguća 24, a prosječni je rezultat 9, 42 boda (SD = 3, 46). Većinu zadataka točno je riješilo oko polovice učenika. Najmanje učenika (4, 8%) točno je odgovorilo na pitanje o ključnim skupinama menadžerskih vještina, dok je 72, 4% učenika pokazalo poznavanje sadržaja osnovnog gospodarskog načela. Najrazvijenije zemlje prepoznale su važnost poticanja poduzetničke klime i obrazovnih politika u kojima je učenje za poduzetništvo dio nacionalne strategije. Traženje rješenja ekonomske krize u obrazovanju stvara pak dodatan pritisak na sustav koji ima zadaću odgajati i obrazovati, te istovremeno, jačati nacionalnu ekonomiju.

learning for entrepreneurship; educational policy; labour market; external evaluation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (2)

2013.

190-201

objavljeno

1848-1264

1849-6601

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Pedagogija

Poveznice