Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829738

URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove


Lamza - Maronić, Maja; Glavaš, Jerko; Mavrin, Igor
URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove / Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet, 2016


CROSBI ID: 829738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove
(URBAN MANAGEMENT Challenges, management trends and regeneration practices for cities)

Autori
Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet

Grad
Osijek

Godina
2016

Stranica
92

ISBN
978-953-253-135-0

Ključne riječi
management ; urbana ekonomija ; upravljanje gradom ; kreativni gradovi
(management ; urban economy ; city management ; creative cities)

Sažetak
Urbani menadžment jedan je od neophodnih aktivnosti, kojima se teži postići zadovoljstvo građana, izgraditi pozitivni imidž grada i tako utjecati na poboljšanje njegove atraktivnosti. Sustavno planiranje, upravljanje i kontroling svih gradskih aktivnosti temelj je uspješnosti grada i zato je primjena koncepta urbanog menadžmenta neophodna u uvjetima jačanja međunarodne konkurencije. Promišljanje o urbanom menadžmentu u knjizi je strukturirano na četiri poglavlja: 1. Kreativni gradovi (Creative city) - odgovor na globalne izazove 21.stoljeća: prepoznaju se u činjenici, da više od polovine stanovništva na Zemlji živi u gradovima, koji iskorištavaju 80% raspoloživih resursa i privlače najkvalitetnije ljudske tehnološke, organizacijske i prirodne resurse. 2. Pametni gradovi (Smart city) - su gradovi, koji stvaraju i vežu ljudski i socijalni kapital uz informacijsko komunikacijske tehnologije (ICT : infrastruktura, hardware, software), kako bi stvarali i generirali bolju i veću kvalitetu života uz održivi gospodarski razvoj. 3. Upravljanje gradovima - teži prema integriranim, odnosno cjelovitim gradovima, u kojima će se svijest o povezanosti i međusobnoj uvjetovanosti primjeniti u svim područjima čovjekova života. 4. Mega događanja su alat za uspješnu tranziciju gradskih identiteta i uz urbanu revitalizaciju i omogućuju masovnu razmjenu događanja uz mogućnost definirannja na međunarodnom tržištu. Navedeni primjeri iz prakse i otvorena pitanja za raspravu - poziv su daljnjem promišljanju i kreaciji potrebe interdisciplinarnog pristupa urbanom menadžmentu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek

Profili:

Avatar Url Igor Mavrin (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)

Avatar Url Jerko Glavas (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Lamza - Maronić, Maja; Glavaš, Jerko; Mavrin, Igor
URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove / Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet, 2016
Lamza - Maronić, M., Glavaš, J. & Mavrin, I. (ur.) (2016) URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove. Osijek. Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet.
@unknown{unknown, year = {2016}, pages = {92}, keywords = {management, urbana ekonomija, upravljanje gradom, kreativni gradovi}, isbn = {978-953-253-135-0}, title = {URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravlja\v{c}ki trendovi i regeneracijske prakse za gradove}, keyword = {management, urbana ekonomija, upravljanje gradom, kreativni gradovi}, publisher = {Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, year = {2016}, pages = {92}, keywords = {management, urban economy, city management, creative cities}, isbn = {978-953-253-135-0}, title = {URBAN MANAGEMENT Challenges, management trends and regeneration practices for cities}, keyword = {management, urban economy, city management, creative cities}, publisher = {Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font