Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829524

Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti


Ilakovac, Mirna; Jakopec, Ana; Lind Andersen, Thomas; Gabrhel, Vít; Keane, Lainey; Kovač, Nina; Reigbert, Katharina
Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Osijek, 2016. str. 48-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti

Autori
Ilakovac, Mirna ; Jakopec, Ana ; Lind Andersen, Thomas ; Gabrhel, Vít ; Keane, Lainey ; Kovač, Nina ; Reigbert, Katharina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva - Osijek : Filozofski fakultet Osijek, 2016, 48-48

ISBN
978-953-314-085-8

Skup
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25-27.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Radna angažiranost; vrijednost; očekivanja; interakcijska pravednost

Sažetak
Suvremene organizacije od svojih zaposlenika očekuju proaktivnost te preuzimanje inicijative i odgovornosti za svoj profesionalni razvoj, kao i posvećenost poslu i visokim standardima radne uspješnosti. Dakle, postoji potreba za zaposlenicima koji su posvećeni svom poslu, u rad ulažu puno energije i udubljeni su u izvršavanje svojih radnih zadataka – jednostavnije, za radno angažiranim zaposlenicima. Cilj je ovoga istraživanja provjeriti ulogu vrijednosti i očekivanja zaposlenih, ali i interakcijski pravednog tretmana od strane različitih dionika u organizacijskom kontekstu, u radnoj angažiranosti zaposlenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=349 zaposlenika osiguravajućih kuća i banaka. Rezultati provedene hijerarhijske regresijske analize pokazali su da su uz stupanj obrazovanja i staž zaposlenika u organizaciji, vrijednosti zaposlenika vezane uz pravednost, kao i doživljaj interakcijske pravednosti od strane klijenata, značajne pozitivne odrednice radne angažiranosti zaposlenih. Dodatno, pokazalo se da pravednost rukovoditelja, preko doživljaja pravednosti klijenata, također pozitivno djeluje na radnu angažiranost zaposlenika. U radu se raspravlja o važnosti pravednog tretmana zaposlenika za poticanje i održavanje njihove radne angažiranosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ana Jakopec, (324783)