Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi (CROSBI ID 405252)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Lesinger, Gordana Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi / Tanta, Ivan ; Pavić, Željko (mentor); Osijek, Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju, . 2016

Podaci o odgovornosti

Lesinger, Gordana

Tanta, Ivan ; Pavić, Željko

hrvatski

Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi

Iako sastavni dio odnosa s javnošću, ili kako teoretičari kažu „srž odnosa s javnošću“, odnosi s medijima specifičan su dio i najčešći sinonim za ovu profesiju. Razvojem medija, razvijali su se i odnosi s javnošću, a praktičari su se morali prilagođavati novim izazovima. Svaki je novi medij sa sobom donosio svoje specifičnosti, a praktičari za odnose s medijima prilagođavali su tehnike i alate načinima komuniciranja s određenim medijem. Struka za odnose s javnošću i danas je pred izazovima koje sa sobom donose novi mediji, jer su uvelike promijenili odnose u komunikaciji s ciljnim javnostima. Strateško planiranje i dalje ima značajnu ulogu, obzirom na konačni cilj odašiljanja poruka i kreiranja pozitivnog dojma. Mnoštvo je tehnika i alata u radu odnosa s medijima, a autore ovoga rada zanimala je njihova primjena u prenošenju poruka kroz tradicionalne medije u današnjem okruženju čime se značajno utječe na informacije koje svakodnevno konzumiramo. Metodom dubinskog intervjua pokušat ćemo utvrditi utječu li planirane aktivnosti odnosa s javnošću na dnevne medijske agende. Cilj rada je utvrditi stanje struke odnosa s javnošću danas, kao i analizirati novinarsku struku, te utvrditi međusobni utjecaj ovih dvaju profesija u kontekstu postavljanja dnevnih medijskih agendi.

Odnosi s javnošću; mediji; odnosi s medijima; medijska agenda

nije evidentirano

engleski

Communication of public relations profession – The impact of media relations on setting media agendas

nije evidentirano

Public relations; media; media relations; media agenda

nije evidentirano

Podaci o izdanju

319

18.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti