Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 828851

Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications


Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications, Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016 (zbornik)


Naslov
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications

Urednik/ci
Grmuša, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
520

ISBN
978-953-57657-8-3

Ključne riječi
digitalno doba ; društveni aspekti ; komunikacije ; marketing ; suvremene ekonomske teme
(digital age ; social aspects ; communications ; marketing ; contemporary economic issues)

Sažetak
Knjiga sadržava 33 rada izložena u sklopu druge međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' održane 18. ožujka 2016. u hotelu International u Zagrebu u organizaciji Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti i Istanbul Aydin Sveučilišta iz Turske. Strukturu knjige čine tri velike cjeline ; marketing, komunikacije te suvremene ekonomske teme (interdisciplinarno područje). Područje marketinga obrađuje teme poput ponašanja potrošača, upravljanja markama, industrijskog marketinga i razvoja novih proizvoda, digitalnog marketinga i društvenih medija te inovacija u obrazovanju iz područja marketinga. Drugi dio knjige posvećen je modulu komunikacija u sklopu kojega su obrađene teme poput korporativne komunikacije i upravljanja imidžem, krizno komuniciranje i odnosi s javnošću, zatim informacijski menadžment i mediji, budućnost interneta i umrežavanje. Osim toga, teme radova ovoga modula obrađuju pitanja vezana uz medijsku pismenost, tradicionalnu i suvremenu komunikaciju s naglaskom na izazove i mogućnosti, kao i izazove novinarske profesije u digitalnom dobu. U sklopu posljednjeg, trećeg interdisciplinarnog modula - suvremene ekonomske teme, obrađuju se pitanja vezana uz socijalno poduzetništvo, turizam i ugostiteljstvo, elektroničko poslovanje, poduzetnički menadžment i IT, zatim organizacijska teorija i strateški menadžment te DOP i održivi razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications objavljen je i na CD ROM-u (ISBN 978-953-57657-9-0). CIP zapis je dostupan u računalnome katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 000939640.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications, Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016 (zbornik)
Grmuša, T. (ur.) (2016) Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications. Zagreb, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti.
@book{book, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, collectioneditor = {Grmu\v{s}a, Tanja and Rocco, Sanja and \v{S}ipi\'{c}, Neven and Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {520}, keywords = {digital age, social aspects, communications, marketing, contemporary economic issues}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {\v{Z}ivot u digitalnom dobu: dru\v{s}tveni aspekti, Zbornik radova, druga me\djunarodna znanstveno- stru\v{c}na konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications}, keyword = {digital age, social aspects, communications, marketing, contemporary economic issues}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola Zagreb s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb} }