Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 828714

(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre


Kožil, Megi
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre

Autori
Kožil, Megi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.05

Godina
2016

Stranica
64

Mentor
Marković, Jelena, Miklošević, Željka

Ključne riječi
Učenje; razvoj; modeli učenja; radionica; muzej; usmena predaja; folkloristika; nematerijalna baština
(Learning; development; modals of learning; workshop; museum; oral traditional legends; folklore; intangible heritage)

Sažetak
Rad se bavi razvojem različitih modela i načina učenja, te prikazom istih kod djece. Kroz smjerove muzeologije i kulturne baštine i etnologije i kulturne antropologije dolazi do spajanja muzejske i etnološke prakse unutar muzeja. U radu je, također, opisana sama muzejska radionica kao studija slučaja, koja je izvedena u Etnografskom muzeju Istre sredinom listopada 2015. godine. Time se želio prikazati razvoj i proces učenja djece na konkretnom primjeru, te ustanoviti koji se sve modeli učenja mogu koristiti unutar muzejske radionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb