Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre (CROSBI ID 405212)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kožil, Megi (Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre / Marković, Jelena, Miklošević, Željka (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Kožil, Megi

Marković, Jelena, Miklošević, Željka

hrvatski

(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre

Rad se bavi razvojem različitih modela i načina učenja, te prikazom istih kod djece. Kroz smjerove muzeologije i kulturne baštine i etnologije i kulturne antropologije dolazi do spajanja muzejske i etnološke prakse unutar muzeja. U radu je, također, opisana sama muzejska radionica kao studija slučaja, koja je izvedena u Etnografskom muzeju Istre sredinom listopada 2015. godine. Time se želio prikazati razvoj i proces učenja djece na konkretnom primjeru, te ustanoviti koji se sve modeli učenja mogu koristiti unutar muzejske radionice.

učenje; razvoj; modeli učenja; radionica; muzej; usmena predaja; folkloristika; nematerijalna baština

nije evidentirano

engleski

(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre

nije evidentirano

learning; development; modals of learning; workshop; museum; oral traditional legends; folklore; intangible heritage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

25.05.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Etnologija i antropologija