Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija (CROSBI ID 405206)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Čuić Tanković, Ana Kongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija / Cingula, Marijan (mentor); Bašan, Lorena (neposredni voditelj). Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2016

Podaci o odgovornosti

Čuić Tanković, Ana

Cingula, Marijan

Bašan, Lorena

hrvatski

Kongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija

Korporativni identitet se razvija iz unutrašnjih resursa i predstavlja polazište za izgradnju korporativnog imidža kojim se želi stvoriti osobnost organizacije putem preferencija i pozitivnih stavova. Uslužne organizacije posebnu pažnju posvećuju fizičkom uslužnom okruženju jer ono postaje dijelom usluge, čija je funkcija nadomjestiti neopipljivu uslugu te upravljati percepcijama korisnika usluge, dok se glazba smatra najistaknutijim elementom ambijenta fizičkog okruženja. U ovoj se doktorskoj disertaciji istražuje glazba koja je kongruentna karakteristikama korporativnog identiteta te njen utjecaj u stvaranju percepcije korporativnog imidža i percepcije fizičkog okruženja. Korporativni identitet ispituje se putem polustrukturiranog dubinskog intervjua menadžera i donositelja odluka pomoću utemeljene teorije te nesudioničkom metodom promatranja. Podaci iz kvalitativnog istraživanja obrađeni su putem emergentnog kodiranja, a kategorije su uspostavljene nakon prethodne evaluacije podataka. Putem operacionalizacije, obilježja korporativnog identiteta proizašla iz podataka kvalitativnog istraživanja korištena su za stvaranje kongruentne glazbe. Nakon toga provedeno je kvantitativno, prikriveno istraživanje putem terenskog eksperimenta na dva nezavisna uzorka gdje se promjenom kongruentne i nekongruentne glazbe istražuje jedna nulta hipoteza, dvije glavne hipoteze te sedam pomoćnih hipoteza putem PLS-SEM metode. Istraživanja su provedena na primjeru dviju hotelskih organizacija gdje sakupljeno 510 ispravno popunjenih anketa. Iz rezultata istraživanja vidljivo je da ukoliko se u uslužnim organizacijama odabire i stvara glazba koja je kongruentna karakteristikama korporativnog identiteta, ta kongruentna glazba pozitivno utječe na stvaranje percepcije fizičkog okruženja i percepcije korporativnog imidža. Ovaj rad doprinosi postojećem znanju iz područja korporativnog identiteta, fizičkog okruženja uslužnih organizacija i korporativnog imidža stvarajući vezu između korporativnog identiteta i korporativnog imidža, mogućnošću izgradnje holističkog dojma cjelokupne organizacije kroz glazbu, mogućnošću glazbe kao medija prenošenja karakteristika korporativnog identiteta, konceptualiziranjem mjernih skala za percepciju fizičkog okruženja i percepciju korporativnog imidža, utjecajem kongruentne glazbe na percepciju fizičkog okruženja i percepciju korporativnog imidža.

korporativni identitet; korporativni imidž; fizičko okruženje; kongruencija; glazba; korporativni marketing; usluge; hotelijerstvo

nije evidentirano

engleski

Congrunce of music and corporate identity in building corporate image of organizations

nije evidentirano

corporate identity; corporate image; servicescape; congruency; music; corporate marketing; services; hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

264

01.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Ekonomija, Znanost o umjetnosti