Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str. (CROSBI ID 230588)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str. // Medijska istraživanja, 22 (2016), 1; 170-172

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str.

Zbornik Medijska pismenost - preduvjet za odgovorne medije donosi radove izložene u sklopu pete regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, održane 2015. u Sarajevu. Zbornik je sadržajno podijeljen u četiri velike cjeline. Prvi dio, Mapiranje medijske pismenosti u BIH, Hrvatskoj i Srbiji donosi iscrpnu analizu obrazovnih sustava zemalja regije. Čitanje medijskih poruka, druga je cjelina koja problematizira pitanje konzumiranja medijskog sadržaja kod mladih, tražeći odgovor na pitanje kako mladi odabiru vijesti koje konzumiraju te što misle o profesionalnim novinarskim standardima. Nadalje, na temelju analize medijskog izvještavanja online portala pokazano je kako politički utjecaj i politički diskurs mogu utjecati medijski prikaz svakodnevnih događaja. Akteri u razvoju medijske pismenosti i njihove aktivnosti, treća je cjelina koja analizira utjecaj europskih direktiva na nacionalna regulatorna tijela s ciljem implementiranja i nadziranja provedbe koncepta medijske pismenosti u pojedinim zemljama, o čemu se još uvijek izvještava na dobrovoljnoj bazi. S druge strane, veliki doprinos odgoju za medije daju nevladine udruge koje podučavaju djecu i roditelje o medijskom sadržaju s ciljem kreiranja odgovornih konzumenata. Posljednji dio Zbornika, Medijska pismenost u praksi, donosi iskustva nastavnika hrvatskog jezika u osnovnim školama s podučavanjem o medijskoj kulturi.

medijska pismenost ; medijske poruke ; vjerodostojnost medija ; medijska regulacija ; odgoj za medije

nije evidentirano

engleski

Media Literacy ‒ a Precondition for Responsible Media: Proceedings of the 5th Regional Scientifi c Conference “Credibility of the Media” Ed. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović Sarajevo: Faculty of Political Science, 2015, 150 p.

nije evidentirano

media literacy ; media messages ; credibility of the media ; media regulation ; media education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (1)

2016.

170-172

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost