Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship (CROSBI ID 230569)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship
Knjiga Early Childhood and Compulsory Education: Reconceptualising the relationship deveti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg koji se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu.Kao problem u knjizi se postavlja odnos predškolskog i osnovnoškolskog sustava, odnosno svrhe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovog odnosa s obveznim sustavom školovanja. Osnovni motiv za problematiziranje ove teme je intenzivan razvoj teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koji obuhvaća sve veći broj djece i njihovih obitelji i koji se etablirao kao iznimno važano razdoblje djetetova života u smislu razvojnog odgojno-obrazovnog potencijala. Urednik napominje kako je općeprihvaćeni stav da je svrha predškolskog sustava pripremiti dijete za osnovnu školu te takav stav osporava predlažući potpuno novi odnos i novu paradigmu. Ova knjiga skup je radova znanstvenika iz različitih zemalja (Belgija, Novi Zeland, Norveška, Švedska, Francuska, Italija, Velika Britanija i SAD) koji su dali svoj odgovor na postavljeni izazov i novu paradigmu.
rani odgoj i obrazovanje ; polazak u osnovnu školu ; novi model prijelaza
nije evidentirano
engleski
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship
nije evidentirano
ECEC ; CSE ; transition ; the vision of a pedagogical meeting place
nije evidentirano