Sociolingvistički elementi u udžbenicima ruskog jezika kao bitan prediktor razvoja sociolingvističke kompetencije (CROSBI ID 56667)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Sociolingvistički elementi u udžbenicima ruskog jezika kao bitan prediktor razvoja sociolingvističke kompetencije
Sastavni dio svakog suvremenog udžbenika stranog jezika čini raspodjela jezičnoga materijala na niz jezičnih komunikacijskih segmenata uključenih u razvoj glavnih sastavnica komunikacijske kompetencije, raspodijeljenih prema ZEROJ-u (2005) na jezičnu, sociolingvističku i pragmatičku. U radu ćemo prikazati zastupljenost sociolingvističkih elemenata u udžbenicima ruskog kao stranog jezika namijenjenih korisnicima jezika na različitim stupnjevima učenja koji mogu doprinijeti njihovom boljem razvoju sociolingvističke kompetencije. Sociolingvistička kompetencija podrazumijeva sposobnost prihvatljive upotrebe jezika u društvu, a sociolingvistički elementi predstavljaju neizostavni konstrukt udžbenika stranih jezika. Korpus se sastojao od četiri udžbenika ruskog jezika u kojima su se promatrali dijalozi kao izvor sociolingvističkih elemenata neophodnih u stvarnim komunikacijskim obrascima u jeziku cilja.
ruski kao strani jezik ; sociolingvistički elementi ; sociolingvistička kompetencija ; udžbenik
nije evidentirano
engleski
Sociolinguistic elements in Russian language textbooks predicting sociolinguistic competence development
nije evidentirano
Russian as a foreign language ; sociolinguistic elements ; sociolinguistic competence ; coursebook
nije evidentirano
Podaci o prilogu
231-239.
objavljeno
Podaci o knjizi
Čelić, Željka ; Fuderer, Tetyana
Zagreb: FF Press
2016.
978-953-175-590-0