Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 828395

O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova


Smajić, Dubravka; Kozina, Tea
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. str. 273-304 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 828395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova
(On advertisements for children and family of Osijek schicht in the press between the two world wars)

Autori
Smajić, Dubravka ; Kozina, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015, 273-304

ISBN
978-953-6965-48-9

Skup
VII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Dijete i jezik danas = 7th International scientific conference : Children and language today

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15. 11. 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Tvornica Georga Schichta u Osijeku ; reklamni oglasi u prvoj polovici 20. st. ; reklamne kampanje za odrasle i djecu ; jezik reklame.
(Georg Schicht factory in Osijek ; advertisements in the first half of the 20th century ; advertising campaigns for adults and children ; the language of advertising.)

Sažetak
Rad se bavi reklamnim oglasima osječke tvornice Schicht za djecu i obitelj iz vremena između dvaju svjetskih ratova. Utvrđuje se podjela oglasa s obzirom na ciljanu skupinu primatelja (reklamni oglasi za žene, obitelj te reklamne kampanje za djecu) i s obzirom na osnovno ustrojstvo reklame (neilustrirani reklamni oglasi i oglasi s ilustriranim tekstom). Donosi se pregled nastanka reklame i njezin razvojni put te usporedba naših najstarijih i suvremenih reklama na jezičnoj i vizualnoj razini. Također se nastoji utvrditi funkcionalnostilska pripadnost reklame. U radu se analiziraju uočena stilska sredstva u proučavanim Schichtovim reklamama te slovopisna i pravopisna, gramatička i leksička obilježja na temelju odstupanja od suvremenoga hrvatskog standardnog jezika. Svrha je rada prikazati sadržaj reklamnih oglasa, njihovo društveno-ekonomsko, kulturološko i obrazovno značenje i ulogu u vremenu između dvaju ratova te njihov jezično-stilski sloj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Dubravka Smajić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Smajić, Dubravka; Kozina, Tea
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. str. 273-304 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Smajić, D. & Kozina, T. (2015) O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova. U: Smajić, D. & Majdenić, V. (ur.)Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings.
@article{article, year = {2015}, pages = {273-304}, keywords = {Tvornica Georga Schichta u Osijeku, reklamni oglasi u prvoj polovici 20. st., reklamne kampanje za odrasle i djecu, jezik reklame.}, isbn = {978-953-6965-48-9}, title = {O reklamnim oglasima osje\v{c}koga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama izme\dju dvaju svjetskih ratova}, keyword = {Tvornica Georga Schichta u Osijeku, reklamni oglasi u prvoj polovici 20. st., reklamne kampanje za odrasle i djecu, jezik reklame.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2015}, pages = {273-304}, keywords = {Georg Schicht factory in Osijek, advertisements in the first half of the 20th century, advertising campaigns for adults and children, the language of advertising.}, isbn = {978-953-6965-48-9}, title = {On advertisements for children and family of Osijek schicht in the press between the two world wars}, keyword = {Georg Schicht factory in Osijek, advertisements in the first half of the 20th century, advertising campaigns for adults and children, the language of advertising.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font