Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti kod studenata (CROSBI ID 230517)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Drandić, Dijana Rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti kod studenata // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 2; 133-143

Podaci o odgovornosti

Drandić, Dijana

hrvatski

Rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti kod studenata

Cilj ovog rada bio ispitati interkulturalnu osjetljivost studenata, definirati dimenzioniranost na temelju faktorske analize, ispitati metrijske karakteristike valjanosti i pouzdanosti instrumenta Skala interkulturalne osjetljivosti te procijeniti uporabu instrumenta na odabranom uzorku. Pouzdanost skale ocijenjena je primjenom Cronbach alfa koeficijenta a valjanost primjenom faktorske analize. Rezultati istraživanja koje smo dobili u našem primjeru pokazuju da je testiran instrument pouzdan (α = , 794) a izostavljanje bilo koje od tvrdnji ne bi utjecalo na povećanje pouzdanosti ljestvice. Osim toga, primjenom faktorske analize utvrdili smo valjanost ljestvice koristeći Bartlettov test sfernosti i Kajzer-Majer-Olkinov (KMO) pokazatelj adekvatnosti uzorka. Dok KMO iznosi , 828 a Bartlettov pokazatelj za statističku značajnost korelacijske matrice (χ² = 1358, 180 ; df= 276 ; sig.=, 000) potvrđuje prikladnost podataka za faktorsku analizu, kojom je izlučeno sedam faktorskih dimenzija interkulturalne osjetljivosti studenata: uživanje, pažnja, poštivanje, zadovoljstvo, poticanje, povjerenje i angažiranje.

interakcija ; interkulturalna kompetencija ; identitet ; obrazovanje ; različitost kultura

nije evidentirano

engleski

Results of students' intercultural sensitivity research

nije evidentirano

interaction ; intercultural competency ; identity ; education ; cultural differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (2)

2016.

133-143

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija

Poveznice