Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Struktura priče djece mlađe školske dobi (CROSBI ID 405129)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marčinković, Lucija Struktura priče djece mlađe školske dobi / Smajić, Dubravka (mentor); Trtanj, Ivana (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Marčinković, Lucija

Smajić, Dubravka

Trtanj, Ivana

hrvatski

Struktura priče djece mlađe školske dobi

Cilj je ovog rada ispitati strukturu priče djece mlađe školske dobi, odnosno opisati razlike strukture priče osmogodišnjaka i desetogodišnjaka. Utvrdilo se jesu li sve epizode modela uzročne povezanosti prisutne u pripovijedanju djece mlađe školske dobi, jesu li priče desetogodišnjaka strukturiranije od priča osmogodišnjaka te navode li desetogodišnjaci epizodu situacije u većem postotku u odnosu na osmogodišnjake. Dječja sposobnost pripovijedanja ispitana je uporabom slikovnice Žabo, gdje si? (Frog, where are you?, Mayer 1969.). Uzorak ispitanika činilo je ukupno 20 jednojezične djece govornika hrvatskoga jezika urednoga jezično-govornoga razvoja. Dobne skupine činili su osmogodišnjaci i desetogodišnjaci. Ispitivanje je obuhvatilo podjednak broj djevojčica i dječaka iz dobnih skupina osmogodišnjaka i desetogodišnjaka iako spolne razlike nisu posebno analizirane. Dobiveni tonski zapisi transkribirani su u programskome paketu CHAT. Iako se pretpostavljalo da su priče desetogodišnjaka strukturiranije od priča osmogodišnjaka te da desetogodišnjaci u većem postotku navode epizodu situacije u odnosu na osmogodišnjake, rezultati pokazuju da djeca u dobi od osam godina imaju bolje strukturiranu priču od djece u dobi od deset godina. Također, potvrđeno je da su sve epizode modela uzročne povezanosti zastupljene u pričama djece mlađe školske dobi.

priča; pripovijedanje; spoznaja; struktura priče; mlađa školska dob

nije evidentirano

engleski

The structure of a narrative of young-school age children

nije evidentirano

narrative; narration; cognition; the structure of a narrative; young school-age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

15.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Filologija