Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 827857

Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom


Sterpin, Ena
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom
(Persuasive messages, perception of moral and emotions of an individual as a function in enhancing shopping motivation)

Autori
Sterpin, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.07.

Godina
2016

Stranica
64

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Ribarić, Iva

Ključne riječi
Neuromarketing; persuazivne poruke; moral; emocije pojedinca; motivacija za kupnjom; scenarion analiza
(Neuromarketing; persuasive messages; moral; emotions of an individual; shopping motivation; scenario analysis)

Sažetak
Svrha je ispitati u kojoj mjeri je, i na koji način je moguće utjecati na povećanje motivacije za kupnjom ukoliko se kao zavisne varijable uzmu emocije pojedinca i osobna percepcija morala. Šire područje istraživanja čini neuromarketing, a uže persuazivne poruke, percepcija morala, emocije pojedinca te posljednje motivacija za kupnjom. Kao alat istraživanja koristile su se persuazive poruke, a istraživanje je provedeno scenario analizom na uzorku od 164 ispitanika. Spolna razlikovnost je namjerno uvedena kako bi se sagledala relevantnost varijable spola u istraživanju. Istraživanje je pokazalo kako su žene u većoj mjeri vođene emocijama prilikom kupnje. Isto tako, dokazano je da je prilikom formuliranja potpune ponude na tržištu potrebno zadirati u privatnost pojedinca i neminovno je da će tržište u sve većoj mjeri to i tražiti. Pitanje morala pokazalo se zanimljivom činjenicom s obzirom na to da ispitanici smatraju kako su podtupci moralni ukoliko su legalni što poteže pitanje njihovne osobne percepcije morala. U konačnici rad prikazuje mogućnost stvaranja potpuno novog tržišta ponuda i potražnje koje zadovoljava potrebe svakog pojedinca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka